حملات ارتش سوریه به حومه قنیطره و نزدیک شدن به جولان اشغالی

نیروهای سوریه صبح دیروز اولین حمله هوایی را علیه مواضع تروریست‌ها در استان قنیطره در هم‌جواری شهر تازه آزاد شده درعا در جنوب سوریه داشتند، به طوریکه بر اولین شهرک در حومه این استان استراتژیک نزدیک جولان اشغالی تسلط یافتند.
به گزارش ایسنا، رامی عبدالرحمان دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به تروریستها اعلام کرد، نیروهای سوریه و هم‌پیمانانش دیروز حمله هوایی شدیدی را به حومه قنیطره آغاز کردند و درگیری‌های شدیدی با گروه‌های شورشی در منطقه رخ داد.
این نهاد مورد حمایت معارضان گفت: منطقه با بیش از 800 راکت و گلوله خمپاره هدف گرفته شد و نیروهای نظام سوریه توانستند بر شهرک مسحره واقع در مرکز حومه قنیطره مسلط شوند.وی افزود، حملات به شهرک‌های استان درعا در همجواری قنیطره نیز کشیده شده‌اند.
همچنین یک فرمانده میدانی سوریه به اسپوتنیک گفت، ارتش موفق شد پس از فرار تروریستها از شهرک مسحره در حومه قنیطره واقع در 12 کیلومتری جولان اشغالی کنترل این شهرک را به دست بگیرد. معارضان به سمت شهرک نبع الصخر در حومه قنیطره گریخته‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
داروی گران قیمت بیماران پیوند کلیه رایگان شد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت: مواضع رئیس جمهور در اروپا مقتدرانه بود با مفاسد اقتصادی هم مقتدرانه برخورد کنید مردم انگلیس چگونه ترامپ را از لندن به هلسینکی بدرقه کردند؟ رایزنی مقامات 100 کشور جهان درباره خروج آمریکا از برجام؛ امروز در تهران حمایت مجلس از دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با متخلفان خودرو سخنگوی قوه قضائیه خبر داد: اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های ارز و سکه نگاهی به حیات علمی و اخلاقی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی به روایت حجت‌الاسلام دکتر محمد ذبیحی (شاگرد دیروز، رهرو امروز) عالم نهادساز دولت، قاطعانه عمل کند پناهندگی یک شاهزاده اماراتی به قطر توزیع ارز مسافرتی را متوقف کنید ترامپ: اتحادیه اروپا دشمن آمریکاست با پیام رئیس جمهوری المپیاد جهانی زیست شناسی در ایران آغاز شد شهادت دو فلسطینی بر اثر انفجار در غزه حملات ارتش سوریه به حومه قنیطره و نزدیک شدن به جولان اشغالی