بلژیک، تیم سوم جام جهانی شد

بلژیک ، تیمی که امیدهای زیادی برای قهرمانی در جام جهانی 2018 داشت ، شب گذشته با پیروزی دو بر صفر در برابر انگلیس به مقام سوم این جام رسید . 
در این بازی که با داوری علیرضا فغانی برگزار شد ، دو تیم تلاش کردند تا بتوانند جام جهانی را با قرار گرفتن در رده سوم به پایان برسانند اما این تیم پرقدرت بلژیک بود که در دقیقه ۵ بازی توانست به گل برسد. ارسال ناصر چدلی برای میونیر باعث شد تا او دروازه انگلیس را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.
در پی این گل ، انگلیس تلاش بسیاری برای جبران گل خورده کرد اما نتوانست دروازه بلژیک را بگشاید . در دقیقه ۲۳ ضربه هری کین با اختلاف کم از کنار دروازه بلژیک به بیرون رفت.
در نیمه دوم ، جسی لینگارد و مارکوس راشفورد دو بازیکنی بودند که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمدند تا قدرت هجومی انگلیسی ها بیشتر شود اما در دقیقه ۸۱ ادن هازارد موفق شد گل دوم را نیز برای بلژیک به ثمر برساند و بلژیک ۲ بر صفر پیش افتاد.
به این ترتیب این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر بلژیک به پایان رسید تا این تیم بهترین نتیجه تاریخ جام های جهانی را به دست بیاورد و سوم شود و انگلیس در رده چهارم قرار گیرد.