واکنش سردار اشتری به کمپین خبرنگار خارج نشین علیه حجاب زنان در کشور ما باید احساس آرامش کنند

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه زنان در کشور ما باید احساس آرامش کنند، گفت: براساس نتایج یک پیمایش صورت گرفته بیش از 70 درصد زنان در کشور ما قائل به عفاف و حجاب هستند.
به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در آئین اختتامیه جشنواره چادرهای آسمانی اظهار کرد: امروز پرداختن به عفاف و حجاب امری ضروری است و اگر می‌خواهیم پاسدار ارزش‌های انقلاب و اسلام بمانیم یکی از دریچه‌های آن توجه به موضوع عفاف و حجاب است.
وی با بیان اینکه هر مسلمانی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را دارد، تصریح کرد: سازمان‌ها و نهادهای دولتی هم مسئولیت دارند تا فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند.
سردار اشتری با بیان اینکه مردم کشور ما فطرتا انسان‌های با عفاف و حجابی هستند، گفت: نتایج یک پیمایش صورت گرفته نشان می‌دهد که بیش از 70 درصد از خانم‌ها قائل به عفاف و حجاب هستند و حتی در صحبت با افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند هم این افراد اذعان کردند که آسایش آنان در پناه عفاف و حجاب خواهد بود.


فرمانده ناجا عفاف و حجاب را امری فطری دانست و تصریح کرد: ما باید این امر را تبیین کنیم و اگر اندک افرادی هستند که با عناد اقدام به بی‌حجابی، بد حجابی یا شل حجابی می‌کنند اینها تعداد بسیار قلیل و اندکی هستند که با آنها برخورد می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید برای اکثریت معتقد به حجاب در کشور کار کنیم گفت: در همین راستا شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه را در این زمینه موظف کرده و حدود 300 مصوبه در این خصوص صادر کرده است.
فرمانده ناجا یکی از مولفه‌های امنیت را امنیت اخلاقی برشمرد و گفت: ما باید تا آنجا که می‌توانیم پایه‌های امنیت اخلاقی را تقویت کنیم و نتایج امنیت را نیز خواهیم دید.
اشتری با بیان اینکه توجه به موضوع عفاف و حجاب باید از خانواده‌ها آغاز شده و در مراکز تخصصی، آموزشی، حوادث، رسانه‌ها و... دنبال شود، گفت: خوشبختانه در جامعه ما احساس امنیت هر روز ارتقاء پیدا می‌کند و به جرات می‌توان گفت که امروز اگر خانمی بخواهد با خودروی شخصی درهر ساعت از شبانه روز در هر نقطه‌ای از شهر برود احساس امنیت دارد و ما می‌خواهیم که او احساس آرامش کند.
فرمانده ناجا افزود: آینده را در این زمینه روشن می‌بینیم.
سایر اخبار این روزنامه
امکان خرید و فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی‌ها مهیا شد سی ان ان:اروپایی‌ها دریافته‌اند که آمریکا دیگر قابل اتکا نیست ورود پیکرهای مطهر 60 شهید دفاع مقدس به کشور از مرز خسروی تحلیل سیاسی هفته دستور رئیس‌جمهور به مسئولان استانی نسبت به بررسی دقیق علت وقوع حادثه تاسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج کاهش قیمت نفت در پی عقب‌نشینی آمریکا از تحریم‌ کامل ایران ایران درباره احتمال جایگزینی نفت خود به هند هشدار داد معاون وزیر راه و شهرسازی: 21 بیمارستان در کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد واکنش سردار اشتری به کمپین خبرنگار خارج نشین علیه حجاب زنان در کشور ما باید احساس آرامش کنند دستور فوری رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت کود اوره استراتژی فروشگاه شهروند برای کنترل قیمت کالاهای اساسی همراه اول: پیامک‌های شارژ رایگان، تبلیغاتی است سی ان ان:اروپایی‌ها دریافته‌اند که آمریکا دیگر قابل اتکا نیست سی ان ان:اروپایی‌ها دریافته‌اند که آمریکا دیگر قابل اتکا نیست سی ان ان:اروپایی‌ها دریافته‌اند که آمریکا دیگر قابل اتکا نیست سی ان ان:اروپایی‌ها دریافته‌اند که آمریکا دیگر قابل اتکا نیست سی ان ان:اروپایی‌ها دریافته‌اند که آمریکا دیگر قابل اتکا نیست