محمود عباس: «معامله قرن» هرگز به سرانجام نخواهد رسید

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار بررسی تمامی پرونده‌ها در نشست شورای مرکزی فلسطین در ماه میلادی آتی شد و اعلام کرد که هرگز اجازه نخواهد داد "معامله قرن" به سرانجام برسد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ابتدای نشست مرکزی جنبش فتح در مقر ریاست تشکیلات در رام‌الله گفت، کشورهای عربی تاکید کردند که مخالف طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" هستند، همچنین برخی کشورهای جهان در اروپا، آسیا، آفریقا و غیره نیز اعلام کردند که این طرح امکان ندارد که به نتیجه برسد.
وی افزود: اموالی که اسرائیل نسبت به پرداخت آن به خانواده‌های شهداء و اسراء اعتراض می‌کند، اجازه نخواهیم داد که کسی در مورد آن مداخله کند. آنها شهداء و اسیران ما هستند و ما به پرداخت این اموال به آنها ادامه خواهیم داد. ما این کار را از سال 1965 (1344) آغاز کرده‌ایم.
محمود عباس به پرونده آشتی ملی هم پرداخت و گفت: اگر جنبش حماس خواهان آشتی باشد، پس باید ما همه چیز را تحویل بگیرم و مسئولیت آن را عهده‌دار شویم. اما اگر آنها بخواهند که همه چیز را تحویل بگیرند، باید مسئولیت همه مسائل را نیز برعهده بگیرند. این مساله باید در دوره آتی مشخص شود، به همین دلیل لازم است شورای مرکزی در ماه آتی برای بررسی تمامی این مسائل نشستی برگزار کند و ما اقدامات لازم متناسب با این اوضاع را اتخاذ کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
معاون وزیر بهداشت: برنامه پنجساله پزشک خانواده و نظام ارجاع تدوین شد محمود عباس: «معامله قرن» هرگز به سرانجام نخواهد رسید با برگزاری مراسم تحلیف و سوگند اردوغان نظام حکومتی ترکیه رسما تغییر کرد وزیر خارجه روسیه اعلام کرد سه کشور اروپایی با حفظ تجارت با ایران بدون دلار موافقت کردند سخنگوی سازمان غذا و دارو: قیمت مصوب تمام داروها در دسترس مردم قرار دارد در مجمع عادی سالانه صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان مطرح شد: فولاد هرمزگان به سوددهی رسید علیخانی: گروه‌های خواهان استعفای رئیس‌جمهور، پایگاهی ندارند ایران به دنبال بازگرداندن 300 میلیون یورو پول نقد از آلمان خروش یمنی‌ها علیه تجاوز نظامی عربستان و امارات باز هم دانه درشت‌ها! شیوه تعیین نرخ ارز در بازار ثانویه اعلام شد دادستان تهران: برای 30 نفر از متهمان ارزی کیفرخواست صادر شد شینهوا: صادرات نفت ایران به‌رغم تهدید آمریکا ادامه دارد ایران اسلامی سوگوار شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) همه کارت‌های بازرگانی بازبینی می‌شود صدرنشینی نان در شکایت‌های رسیده به وزارت صنعت ادامه دارد مرز خسروی آماده استقبال از 56 شهید دوران دفاع مقدس هیات دولت گزارش وزارت امور خارجه از تعهدات اروپا به ایران را بررسی کرد