گلایه های حسن یزدانی قهرمان جهان از وزارت ورزش آقای وزیر،عدالت در کدامین اتاق وزارت ورزش محبوس مانده است؟!

خدا را شکر مردمانی داریم بی نهایت قدرشناس و با محبت که حتی باید جان را فدای لطف و محبت خالصانه شان کرد و‌ با تمام وجودم ادای احترام میکنم به مردم وطنم که همواره حمایتهای بی دریغشان شامل حال افتخار آفرینان ورزش ملی ایران بوده و هست.عهد کرده کردم تنها به افتخار آفرینی برای ملت و مملکت عزیزم فکر کنم. اما چه کنم که شاهد بی سابقه ترین و شدیدترین کم لطفی ها از جانب افرادی هستم که باید همانند پدری مهربان نگاهی برابر به تمامی فرزندان خود داشته باشند اماندارند؟
چگونه می‌توانم ناعدالتی در قبال قهرمانان و مسئولان دلسوز کشتی را ببینم اما سکوت کنم؟! چگونه می توانم اوج تنهایی پهلوان و قهرمان محبوب سرزمینم(دکتر رسول خادم) که به حق مایه فخر و مباهات کشتی و تمام ورزش ایران است را ببینم اما سکوت کنم؟
مردی‌که یک تنه تمام بار کشتی را به دوش کشیده و شاهدیم آنانی‌که باید درکنارش باشند در مقابلش ایستاده اند
آقای وزیر، به کجا چنین شتابان؟


عدالت وانصاف در کدامین اتاق وزارت ورزش محبوس مانده است؟
کشتی و قهرمانان و مدیرانش چه کرده اند جز افتخار آفرینی که اینگونه درقبالش جفاصورت می‌گیرد و چشم‌ها بر روی افتخارات بزرگشان بسته شده؟
چرا نگاهی نابرابر و ناعادلانه نسبت به ورزش ملی این سرزمین و افتخار‌آفرینانش وجود دارد؟
آقای وزیر کشتی یار می‌خواهد نه سربار؟
کدام منطفی می پذیرد در آستانه بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی این‌همه فشار روحی وروانی ازسوی آنانی‌که باید یاریگر قهرمانان ورزش ملی ایران باشند بر ملی پوشان کشتی وارد شود؟
کدام منطقی می پذیرد درآستانه بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان بودجه کشتی به شکل چشمگیری‌تنزل‌یابد؟
چگونه برای کشتی و قهرمانانش پول نیست اما برای برخی رشته هاحتی پاداش چندصد هزار دلاریشان در روز تعطیل تهیه و پرداخت می‌شود؟ چه می‌کنید با ورزش ملی و همیشه پرافتخار این سرزمین؟
چرا مدیران دلسوز و موفق کشتی کشور را تنها گذاشته اید؟
چرا پاداش قهرمانان افتخار آفرین کشتی نباید به شکل کامل پرداخت‌شود؟
چرا در زمانی‌که باید یاریگر کشتی و مدیران و قهرمانانش در روزهای سخت باشید سکوت کرده اید؟ آیا حمایت از کشتی تنها حضور در سالن‌های مسابقات و عکس یادگاری پای سکوها و درکنار قهرمانانش می‌باشد؟
آقای وزیر....
ما زیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
سایر اخبار این روزنامه
«همدلی» از طوفان شن و بیماری‌های تنفسی در سیستان و بلوچستان گزارش می‌دهد خاک در گلو نگاهی به اندیشه بزرگان در مواجهه با واپسگرایی تحجرگرایی؛ رفوزه‌ای که صدای همه را در می‌آورد سرانجام کابینه بریتانیا بر سر یک موضع مشخص درباره برگزیت به توافق رسیدند «می» کابینه‌اش را جمع کرد گلایه های حسن یزدانی قهرمان جهان از وزارت ورزش آقای وزیر،عدالت در کدامین اتاق وزارت ورزش محبوس مانده است؟! غفوری‌فرد: وقت گله‌گذاری و تسویه‌حساب نیست در ستایش حرکت زیبای مسعود شجاعی برای کمک به مردم خوزستان دم شما گرم، آقای کاپیتان «همدلی» یکبار دیگر سناریوی موسسات غیرمجاز و پرداخت 20 هزار میلیارد تومان تاوان سودجویی آنها از جیب بودجه عمومی را بررسی کرد بازدید دنیل کریگ از سازمان سیا رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خبر داد: احضار «شاخ»‌های اینستا به پلیس فتا قائم مقام وزیر شهرسازی در مسکن مهر: «فعلا» در برابر افزایش قیمت مسکن مهر مقاومت کرده‌ایم سه شیرها با 2 گل وایکینگ‌ها را راهی خانه کردند شیرزاد عبداللهی دوره بگو و دَر رُو مدیران سپری شده است