شهید محمدابراهیم رشید هم تخریبچی ماهر و هم استاد اخلاق بود

سرویس سیاسی-شهید رشید اهل قم و از نیروهای تخریب تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول جلوه‌های ویژه میدانی و انفجارات در مستند مسابقه «ضدگلوله» شبکه افق سیما بود.
این پاسدار جلیل القدر انقلاب و مدافع حرم روز یکشنبه 10 تیرماه در سن 32 سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری و در برخورد با تله انفجاری در سوریه آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این شهید والامقام امروز صبح از مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده می‌شود. گفتنی است پیکر این شهید والامقام عصر دیروز با حضور خیل انبوه مردم در روستای صرم قم تشییع شد.او پیش‌ از این بار‌ها برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه حضور یافته بود.
سرهنگ هادی سفیدچیان فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کیهان درباره این شهید گفت؛ محمد ابراهیم در عین حال که تخریبچی بسیار ماهری بود، برای همکاران و اطرافیان خود یک استاد اخلاق هم بود. محمدابراهیم خود را یک نظامی محدود به پادگان نمی‌دانست و می‌گفت من پاسدار جهان اسلام هستم. رفتار، اخلاق و سلوک او نشان می‌داد در این دنیا ماندنی نیست و لایق شهادت است.
شهید محمد ابراهیم رشید مدتی نیز فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج ویژه شهدای روستای صرم قم را بر عهده داشت.شهید «ابوالقاسم رشید» برادر این شهید مدافع حرم و از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که پس از چندین سال مفقودیت، در سال 73 در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم خاکسپاری شد. مادر این شهید عزیز نیز در حادثه منا به رحمت ایزدی پیوست.
سایر اخبار این روزنامه
قدردانی رهبر انقلاب از روحیه و خدمات مردمی امام‌ جمعه خرمشهر دستگیری یکی از اخلالگران بزرگ بازار با 2 تن سکه! دستگیری یکی از اخلالگران بزرگ بازار با 2 تن سکه! نفوذ اجتماعی در پسابرجام!(یادداشت میهمان) بادبادک‌های یک یورویی فلسطینی‌ها میلیون‌ها یورو به ما خسارت زد یارانه 600 میلیارد تومانی دولت به واردکنندگان خودرو شهید محمدابراهیم رشید هم تخریبچی ماهر و هم استاد اخلاق بود پروژه عظیم آبرسانی خرمشهر و آبادان به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه به نتیجه رسید قدردانی سرلشکر سلیمانی از مواضع ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی روحانی پاسخ منفی چین به آمریکا برای قطع واردات نفت از ایران پلیس بلژیک به کاهدان زد /فرد بازداشتی، عضو مرکزیت منافقین است(خبر ویژه) قاسمی: سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه احضار شد مبارزه ایران با تروریسم، امنیت‌آفرین و به نفع منطقه و جهان بوده است حضور حجت‌الاسلام رئیسی در بازار رضا(ع)مشهد برای شنیدن مشکلات مردم کشوری که 15 همسایه دارد می‌تواند اثر بسیاری از تحریم‌ها را به حداقل ممکن برساند اغتشاشگران بازار تهران را شناسایی کنید دستگیری یکی از اخلالگران بزرگ بازار با 2 تن سکه! دستگیری یکی از اخلالگران بزرگ بازار با 2 تن سکه!