رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد خرید 38 هزار و 250 عدد سکه توسط یک جوان 31 ساله

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه احتمال احتکار خودرو همچنان توسط بازرسان این سازمان در دست بررسی است، گفت: در رابطه با سکه نفر اول 38 هزار و 250 عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.
ناصر سراج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با نابسامانی‌های بازار ارز و سکه اظهار کرد: متاسفانه مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد، در رابطه با سکه نفر اول 38 هزار و 250 عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این فرد تنها 31 سال سن دارد، گفت: همانطور که رئیس قوه قضاییه اشاره کردند ما در رابطه با فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و سختی‌هایی را در نظر بگیریم که هرکسی پول دارد نتواند وارد بازار شود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.
سراج عنوان کرد: کدام کشور قوی اینگونه عمل می‌کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض قرار می‌دهد؟ امیدواریم با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی، جلسات بین روسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب عملی شود.


وی با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، گفت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان بازرسی کشور درباره نتیجه بازدید از شرکت ایران خودرو و احتمال احتکار ازسوی این شرکت تصریح کرد: این موضوع را بررسی می‌کنیم اما نتیجه بازدید ما این بود که فردای روز بازدید سرزده ما از ایران خودرو، قیمت برخی خودروهای داخلی 40 تا 50 میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.
وی گفت: متاسفانه وزارت صنعت طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که ورود ماشین‌های خارجی ممنوع شده و این موضوع مقداری بر بازار داخلی تاثیر گذاشت.
سراج تاکید کرد: ما از رسانه و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف ازسوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن 136 تلفن و یا سایت سازمان بازرسی ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.
سایر اخبار این روزنامه
امروز با حضور رئیس‌جمهور در پالایشگاه خلیج‌فارس؛ خودکفایی کامل ایران در بنزین با افتتاح بزرگترین طرح پالایشگاهی کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: تحول در دستگاه قضایی، تفاهم با مردم همکاری با دولت رئیس جمهور در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت: تسلیم نخواهیم شد، عزت تاریخی را حفظ می‌کنیم و در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست می‌دهیم تاکید حضرت آیت‌الله وحید خراسانی برای تکریم اهل‌ سنت دکتر ظریف در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس: نباید فکر کنیم که آمریکا همه چیز است رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد خرید 38 هزار و 250 عدد سکه توسط یک جوان 31 ساله تحلیل سیاسی هفته گفتگوی خبرگزاری جمهوری اسلامی با مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ناگفته‌هایی از حزب جمهوری اسلامی و تفکر تشکیلاتی آیت‌الله بهشتی کارخانه تولید UF6 اصفهان راه‌اندازی شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: تامین آب شرب جمعیت 5 میلیونی اصفهان نیازمند تدبیر جدی‌تر مسئولان است معاون اول دادستان کل کشور خبر داد: اعدام و 20 سال حبس در انتظار اخلالگران ارزی کتاب «روایتی از زندگی و زمانه شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی» منتشر شد