غضنفر هیات دولت!

هومن جعفری- نوبخت دو سه روز پیش‌: مردم طلاهایشان را به همراه ارز در بازار سرریز کنند که وضع اقتصادی خوب شود!
نوبخت هفته بعد: مردم اگر طلا، سکه، گوشواره، النگو، دلار، پوند، یورو و چیزهای اینطوری دارند تحویل بدهند و رسید بگیرند. بعدا حساب می‌کنیم!
نوبخت یک ماه بعد‌: آنهایی که بیش از یک ماشین دارند در بازار بفروشند که قیمت پایین بیاید. همچنین آنهایی که خانه استامینوفن اضافی دارند دریغ نکنند که داروخانه‌ها خالی است!
نوبخت دو ماه بعد‌: اگر راه‌دست‌تان هست برنج و روغن اضافی و گونی سیب‌زمینی‌های انباری‌تان را بیاورید در خیابان‌ها بفروشید. جای دوری نمی‌رود.


نوبخت چهار ماه بعد‌: با در نظر گرفتن وضعیت بنزین آنهایی که موتور و ماشین دارند بفروشند از دولت دوچرخه قسطی بگیرند. هم برای سلامتی خوب است هم آلودگی را کم می‌کند و هم مشکل ترافیک برطرف می‌شود. البته ما مشکل بنزین نداریم. برای خودتان می‌گوییم.
نوبخت شش ماه بعد‌: از امروز هر کسی در یخچالش دوتا پنیر داشته باشد به عنوان خرابکار اقتصادی بازداشت می‌شود. پنیرتان را با همسایه‌ها تقسیم کنید.
نوبخت هشت ماه بعد: کمبود ریال داشتیم حساب همه را توقیف کردیم. اگر پول لازم بودید یک نامه برای دولت بنویسید و نیازهایتان را اعلام کنید. اگر موافقت شد از بانک به شما وام می‌دهیم.
نتیجه اخلاقی: هیات دولت تا نوبخت را دارد نیازمند دشمن نیست! همین غضنفرتان را بگیرید مهار مارادونا پیشکش!