هر ایرانی یک حسین کعبی!

محمدرضا ستوده- همان طور که حتما دیده‌اید تعدادی از تماشاگران ایرانی در روسیه، اطراف هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال جمع شدند و به رقص و آواز و بزن و بکوب پرداختند تا پرتغالی‌های بخت برگشته نتوانند بخوابند و به ما ببازند. طبق تصاویر موجود رونالدو در واکنش به این حرکت خلاقانه و تاکتیکی کنار پنجره اتاقش می‌آید و به ایرانی‌ها اشاره می‌کند که الان وقت خواب است و همه باید استراحت کنیم. او فوتبالیست‌ خوبی است اما خیلی ساده‌لوح است. او فکر می‌کند ما شهروند سوییس هستیم و با چنین تذکر منطقی و ملایمی از کار خود دست می‌کشیم. آقای رونالدو! ما خودمان می‌دانیم آن وقت شب موقع خواب است. اتفاقا چون می‌دانیم وقت خواب است آمدیم آنجا و سر و صدا می‌کنیم. هدف ما این است که تو نخوابی و در زمین خسته باشی وگرنه خودمان می‌فهمیم که آن وقت شب باید خوابید!
لازم به ذکر است طرح‌های دیگری هم توسط فدراسیون فوتبال آماده است که در صورت لزوم اجرایی خواهد شد.
یک؛ هر ایرانی یک لیزر. پانزده هزار لیزر توسط فدراسیون فوتبال با دلار 4200 تومان( دلار جهانگیری) خریداری شده و به تماشاچیان حاضر در استادیوم تحویل شده. اگر پرتغال بیش از اندازه خوب بازی کند یا به ما گل بزند لیزرها به کار می‌افتد و به سمت چشم بازیکنان پرتغال هدایت می‌شود تا به طور کامل بینایی خود را از دست بدهند.
دو؛ هر ایرانی یک حسین کعبی. این طرح آخرین برنامه فدراسیون فوتبال برای مقابله با پرتغال است. رونالدو اولین قربانی این طرح خواهد بود که امیدوارم کار به اینجا نکشد و با همان لیزر برنده شویم.