هیلاری کلینتون سیاست مهاجرتی ترامپ را بحران اخلاقی خواند

هیلاری کلینتون سیاست مهاجرتی "تحمل صفر" ترامپ درباره جدا کردن فرزندان از والدینشان در مرز مکزیک با آمریکا را بحران اخلاقی و بشری خواند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون که در انتخابات 1395 آمریکا رقیب ترامپ بود، آنچه را که برای خانواده‌ها در مرز مکزیک و آمریکا می‌افتد را وحشتناک توصیف کرد و گفت: هرکسی که حس مهربانی و دلسوزی دارد از این مساله خشمگین شده است.
وی ادامه داد: ما با قلب‌های شکسته و درد دیده شاهد آنچه هستیم که رخ می‌دهد.
این اظهارنظر ازسوی هیلاری کلینتون درحالی مطرح شده که ترامپ از این سیاست دفاع می‌کند؛ براساس این سیاست، قریب به 2000 کودک مهاجر از خانواده‌های خود جدا شده‌اند.
ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد: آمریکا کمپ مهاجران نیست و یک تاسیسات نگهداری از مهاجران ایجاد نمی‌کند.
سایر اخبار این روزنامه
عملیات در فاز 11 پارس جنوبی متوقف نشده است فرانسه: ارزش‌های مشترکی با آمریکا نداریم موافقت مجلس با کلیات طرح افزایش سهمیه ایثارگران درکنکور سخنگوی دبیرکل سازمان ملل: گوترش همچنان خواهان حفظ برجام است ایران به 9 کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی پیوست خط تولید دیزل ملی افتتاح شد هیلاری کلینتون سیاست مهاجرتی ترامپ را بحران اخلاقی خواند کاسبان قبل از تحریم! در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مطرح شد هماهنگی سه قوه برای حل مشکلات اقتصادی معاون اول رئیس جمهور: دشمن را در آرزوی زمین گیر کردن ایران ناکام می‌گذاریم سخنگوی دولت: عده‌ای حاضر به هرنوع سیاه نمایی علیه دولت هستند ارتش یمن: هرگونه طرح سازمان ملل برای تسلیم بندر الحدیده غیرقابل پذیرش است رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی: هر چه متحدتر باشیم، راحت‌تر از مشکلات عبور می‌کنیم 42 درصد از پول گندمکاران پرداخت شد با راه‌اندازی سامانه شهریه‌؛ اخذ شهریه بالا در مدارس غیردولتی متوقف می‌شود دستگیری و جمع‌آوری بیش از 1300 مجرم و معتاد متجاهر در تهران