مصدومیت نیمار خبر نگران‌کننده برای برزیل


نیمار تمرین دیروز برزیل را تنها پس از 15 دقیقه ترک کرد. پزشک تیم برزیل به خبرنگاران گفت که این درد به خاطر ضربه‌ای است که در بازی با سوئیس به پای او برخورد کرد و ارتباطی به شکستگی قبلی پای راست او ندارد.نیمار حین بازی آقا وسط با همبازیانش بود که ناگهان تمرین را ترک کرد. دکتر رودریگو لاسمار گفت که نیمار دردی در پایش احساس می‌کرد و محض احتیاط تمرین را ترک کرد. او قرار است فیزیوتراپی شود تا بتواند در تمرین چهارشنبه تیمش شرکت کند. برزیل جمعه در دومین بازی‌اش با کاستاریکا روبرو می‌شود.لاسمار گفت: «تصمیم ما این بود که بهتر است تمرین را متوقف کند. نیمار کمی تمرین کرد و وقتی احساس درد داشت تمرین را ترک کرد. او فردا می‌تواند به طور عادی تمرین کند.»






اسپانیا تیم بدون شکست
اسپانیا در شرایطی پای به جام جهانی گذاشته که عملکرد فوق‌العاده‌ای در سال‌های اخیر ارائه داده است. لاروخا تنها تیمی در بین ۳۲ شرکت کننده در روسیه است که از سال ۲۰۱۶ تا به حال شکستی را پذیرا نشده و در تمام مدت حضور خولن لوپتگی مربی برکنار شده این تیم، در ۲۰ بازی هرگز مغلوب نشده است. آخرین باری که اسپانیا طعم شکست را چشید، به آخرین بازی آنها در یورو ۲۰۱۶ برابر ایتالیا باز می‌گردد که تیم تحت هدایت دل بوسکه با ۲ گل مغلوب ایتالیا شد. در دوران لوپتگی، ۱۴ پیروزی و ۶ شکست حاصل کار اسپانیا بود و لوپتگی با این آمار خیره کننده از تیم ملی کنار رفت و صندلی‌اش را به فرناندو هیرو داد که در نخستین تجربه مربیگری‌اش روی نیمکت لاروخا برابر پرتغال در نخستین بازی جام جهانی این روند را حفظ کرد و به تساوی 3 بر 3 رسید.




پخش بازی در ورزشگاه آزادی
دیشب در ساعات پایانی اعلام شد که مجوز پخش مسابقات جام‌جهانی در ورزشگاه آزادی صادر شده و علاقمندان به فوتبال امشب می‌توانند بازی‌ ایران و اسپانیا را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند.