۵۰ نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند!

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: ۷ميليون و ٦٠٠ هزار ثبت‌نام سكه داشتيم كه ۵۰ نفر، نيمي از اين سكه‌ها را در اختيار دارند و هر‌ سكه يك‌ ميليون سود دارد. امروز جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي را داريم كه اميدواريم در اين جلسه در خصوص چهار بازار خودرو، مسكن، ارز و سكه تصميم‌گيري شود.
در حالي كه پيش از اين كارشناسان اقتصادي از رانت حراج ذخاير طلاي كشور با ثمن بخس و سودبالاي مشاركت در اين پيش فروش براي ثروتمندان و سرمايه‌داران و دارندگان نقدينگي‌هاي كلان انتقاد كرده بودند روز گذشته ناصر سراج از ورود سازمان بازرسي كل كشور به بازارهاي سكه، ارز، خودرو و مسكن خبر داد. ناصر سراج روز گذشته در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بازار سكه، خودرو، مسكن و ارز چهار بازاري است كه سازمان بازرسي به آن ورود كرده است، اظهار داشت: در رابطه با سكه ٧ ميليون و ٦٠٠ هزار ثبت نام سكه داشتيم كه 50 نفر، نيمي از اين سكه‌ها را در اختيار دارند و هر‌ سكه‌ يك‌ميليون سود دارد. رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به ورود اين سازمان در بازار خودرو اظهار كرد: وضعيت بازار خودرو نيز تقريباً مانند بازار مسكن بود و پول‌هاي سرگردان و نقدينگي بيش از حد باعث شد برخي خودروها حتي تا 100 ميليون تومان گران شوند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود.
وي گفت: دوشنبه جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي را داريم كه نمايندگان سه قوه در اين جلسه حضور دارند و اميدواريم در اين جلسه در خصوص چهار بازار خودرو، مسكن، ارز و سكه تصميم‌گيري شود. سراج به موضوع خودروهاي خارجي و گران شدن بيش از حد آن اشاره كرد و گفت: متأسفانه سايت وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) هك شد و حدود ٥ هزار خودرو مدل بالا و گران قيمت وارد كشور شد كه از اين تعداد حدود ٤ هزار خودرو ترخيص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرك است كه اميدواريم در اين خصوص نيز تصميم‌گيري شود. وي تصريح كرد: اختلاف قيمت اين خودروها به نزديك نيم ميليارد تومان مي‌رسد، مانند ولوو و بي. ام. و كه هيچ كدام از اين خودروها قيمت واقعي ندارند هرچند اميدواريم با همكاري سه قوه اين بازار را كنترل کنیم و قيمت‌ها را به قيمت واقعي برسانيم.
سایر اخبار این روزنامه
پابرهنگان یمنی چکمه‌پوشان غربی را زمینگیر کردند پابرهنگان یمنی چکمه‌پوشان غربی را زمینگیر کردند هزینه سفر‌های خارجی‌مان بیشتر از سود جام جهانی! هزینه سفر‌های خارجی‌مان بیشتر از سود جام جهانی! ۵۰ نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند! ۵۰ نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند! ۵۰ نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند! ۵۰ نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند! ترسیم اتاق شیشه‌ای از بنیه دفاعی برای بیگانه! ترسیم اتاق شیشه‌ای از بنیه دفاعی برای بیگانه! در این جوایز عاقبت بخیری نیست در این جوایز عاقبت بخیری نیست کثرت سفر‌های خارجی محصول بی کفایتی دستگاه‌های اجرایی است کثرت سفر‌های خارجی محصول بی کفایتی دستگاه‌های اجرایی است حمایت کنند، آثار شهید چمران به عربی و انگلیسی منتشر می‌شود پاسخ رهبر انقلاب به درد دل خانواده شهداي هسته‌اي چه بود؟ اول مرد بايد نگاهش را کنترل کند افزایش ۶ برابری تولید محصولات کشاورزی در ۴ دهه گاف تفرقه‌افکنانه ۲ نماینده میان ایران و فلسطینی‌ها گاف تفرقه‌افکنانه ۲ نماینده میان ایران و فلسطینی‌ها