در راهپیمایی روز قدس در لندن خاخام‌های یهودی پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن با حضور شمار زیادی از مسلمانان روزه‌دار، فعالان مدنی و گروه‌های مدافع حقوق بشر و ضدجنگ و نیز فعالان یهودی و مسیحی مخالف رژیم صهیونیستی برگزار شد.
راهپیمایی روز قدس که هرسال در آخرین یکشنبه ماه مبارک رمضان در انگلیس برگزار می‌شود، با تجمع حامیان فلسطین و مقاومت در مقابل سفارت عربستان سعودی در لندن برگزار شد.
برخی از افرادی که در راهپیمایی روز قدس در لندن شرکت کرده بودند، پرچم حزب‌الله لبنان را به نشانه مقاومت با خود حمل می‌کردند و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر می‌دادند.
دراین تجمع شماری از خاخام‌های یهودی ضد صهیونیست نیز حضور داشتند و ضمن سردادن شعار در محکومیت سیاستها‌ی ضد انسانی و جنایات رژیم صهیونیستی پرچم این رژیم را آتش زدند. همچنین تظاهرکنندگان با حمل تصاویر حاوی همدستی سران ریاض با رژیم صهیونیستی، علیه حکومت عربستان شعار دادند.در مقابل عده‌ای از حامیان این رژیم اشغالگر در محل حاضر شدند که پلیس با حضور مانع از مداخله و درگیری شد.
راهپیمایی روز قدس هرسال در آخرین یکشنبه ماه مبارک رمضان در انگلیس برگزار می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اساتید و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاهها: دانشگاه, مرکز مهم تربیت قوه عاقله کشور است دکتر ظریف: در اجلاس شانگهای برعملیاتی شدن تعهدات برجامی تاکید شد معاون اول رئیس جمهور: اجازه ندهیم روند مثبت سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه شود وزیر اقتصاد: تبادلات تجاری ایران و چین با ارزهای ملی انجام می‌شود شرکت‌های ریلی خارجی به اجرای قراردادهایشان در ایران پایبندند هشدار حیدرالعبادی و مقتدی صدر نسبت به توطئه علیه عراق درپی به آتش کشیدن صندوق‌های رای در راهپیمایی روز قدس در لندن خاخام‌های یهودی پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند گام‌های جدید اروپا برای محافظت از شرکت‌هایش در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران روزنامه وال استریت ژورنال: سیاست آمریکا برای کاهش صادرات نفت ایران حمایت نمی‌شود سایه بدعهدی آمریکا بر مذاکرات سنگاپور در جلسه هیات دولت تصویب شد؛ محل برگزاری تجمعات ازسوی دولت مشخص شد تولید گاز کشور 9.3 درصد افزایش یافت نوبخت: 200 طرح و برنامه برای مقابله با تحریم‌ها آماده شده است