شرمنده می‌شوند!

در حالی که  روز جمعه ایران اسلامی در نمایشی ملی و واحد، شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می‌داد، عده ای از این فرصت برای تبدیل اعتراض به یکی از شخصیت‌های موثر نظام در عرصه دیپلماسی سوء استفاده کردند. عده ای در روز راهپیمایی قدس به  تخریب علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی پرداختند، این اتفاق با واکنش‌هایی همراه بود.
حسام الدین آشنا در صفحه توئیتر خود در واکنش به این اتفاق نوشت: «آگاهی از دستاوردهای غیرنظامی سازمان انرژی اتمی در دوران 1392-1400 کسانی را شرمنده خواهد کرد که ناآگاهانه علیه رئیس آن شعار دادند و کسان دیگری رارسوا خواهد کرد که آگاهانه این طراحی را انجام دادند.»
همچنین محمو واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به سردادن شعارهایی توهین آمیز از سوی عده ای به رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس نوشت:
«متاسفانه در حین راهپیمایی روز جهانی قدس که همه باید علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آمریکایی و منطقه ای اش فریاد بکشند؛ برخی افراد به جناب آقای دکتر صالحی بی احترامی کردند. ولایت پذیری، عشق به کشور و مردم، همچنین تلاش‌های صادقانه و ارزنده ایشان در پیشبرد فناوری هسته‌ای کشور، بویژه در سالهای اخیر، انکار ناپذیر است.


بی تردید حتی اگر عده ای چشم در برابر حقیقت ببندند؛ آیندگان تلاش‌های این همکار خدوم و صبور دولت برای ایران را خواهند ستود و اجرشان نزد خداوند متعال و قدرشناسی شان توسط ملت شریف ایران محفوظ خواهد بود.
امیدوارم آنان که نظرات متفاوتی دارند، باور کنند که منطق، بهتر و کارسازتر از توهین است.»
همچنین بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سر دادن شعار علیه برخی مسئولان در راهپیمایی روز قدس، این اقدام را در تضاد با فلسفه روز قدس عنوان و در عین حال تاکید کرد که انجام این اقدامات از سوی یک عده معدود نمی‌تواند راهپیمایی روز قدس را تحت‌الشعاع قرار دهد.
نماینده مردم تهران  در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه یک عده معدودی همیشه هستند که به دنبال ایجاد حاشیه‌سازی در برخی مناسبت‌ها هستند. زمانی که آیت‌الله‌هاشمی در قید حیات بودند در مورد ایشان هم این اتفاق می‌افتاد و در مواردی هم شعارهایی علیه آقای روحانی سر داده شده است. اینها کسانی هستند که غیر از خودشان همه را منافق تصور می‌کنند.
وی افزود: این افراد به دنبال این بودند که اقتدارگرایی را به رخ دیگران بکشانند. متاسفانه آنها فکر می‌کنند خودشان حق هستند و دیگران باطلند.
این نماینده مجلس درباره واکنش رسانه‌های خارجی به شعار دادن عده‌ای علیه علی‌اکبر صالحی در مراسم روز قدس، گفت: این افراد این کارها را می‌کنند که توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کنند اما قطعا اقدام آنها با فلسفه روز قدس در تضاد است.
نعمتی تصریح کرد: اگر این افراد واقعا مطیع رهبری هستند ایشان گفته‌اند که جامعه را از دو قطبی بودن دور کنید، همچنین به آقای صالحی دستوری دادند و ایشان هم کارش را انجام می‌دهد. اگر آقای صالحی منافق باشد قطعا در سمت ریاست سازمان انرژی هسته‌ای نخواهد بود.»