آمریکای گوگولی، چرا انقد فضولی!

محمدرضا ستوده- در راهپیمایی دیروز ضرب شست محکمی به آمریکا و دیگر جنایتکاران عالم نشان داده شد که از دیروز تا الان چون بید بر قدرت نداشته خود می‌لرزند. در قسمتی از راهپیمایی دیروز، فردی که صدای کُلُفت، خشن و قدرتمندی داشت، پشت بلندگویی فریاد می‌زد:
- فینگیلی آمریکا
جمعیت: هِی
- جینگیلی اسراییل


جمعیت: هِی
- درد بگیرید، کوفت بگیرید، ایشالا بمیرید
من فکر می‌کنم به خاطر سر دادن این شعار هولناک و خانمان برانداز، مایک پمپئو حداکثر تا فردا صبح حرفایش را پس بگیرد.
به نظر من این همه خشونت در مقابل آمریکا درست نیست. به هر حال آنها هم آدم هستند. بهتر است کمی مهربان‌تر و ملایم‌تر با آنها برخورد کنیم. درست است که آمریکا کشوری خونخوار، مستکبر، زورگو، جنایت‌پیشه، استعمارگر، استثمارچی و بی‌تربیت است اما باید تعادل را در شعارها حفظ کرد و طرف مقابل را به خاک و خون نکشید. شعار فینگیلی آمریکا بیش از اندازه تند است و تمام پل‌های پشت سر ما را خراب می‌کند. شاید دنیا چرخید و چرخید و ما خواستیم یک برجام دیگر امضا کنیم، بعد طرف آمریکایی به ما نمی‌گوید که شما به ما گفته‌اید فینگیلی پس ما با شما برجام امضا نمی‌کنیم؟
چند لحظه صبر کنید... همین الان به من اطلاع دادند که دیروز یک شعار ملایم‌تر هم می‌دادند و آن شعار این بوده:
ترامپ مو طلایی
بی‌مادر و روانی
خب الان درست شد. این همان چیزی بود که من دنبالش بودم. یک شعار ملایم و عاقلانه در بستری از ادب و احترام به طرف مقابل در عین دشمنی.
من تعدادی شعار پیشنهادی داشتم که به دلایل بسیاری نمی‌توانم آنها را مطرح کنم. شما را با همین دو شعار تنها می‌گذارم تا سال آینده.