حملات بی‌امان موشکی مبارزان فلسطینی به شهرک‌های صهیونیستی وهجوم صهیونیستها به پناهگاه‌ها

به گزارش ایسنا، شبکه المنار گزارش داد، مقاومت که در ساعات اولیه صبح دیروز دست به حملات خمپاره‌ای و موشکی زده بود بار دیگر چندین خمپاره را به شهرک‌ها در اشکول شلیک کرد و باز هم صدای آژیر به صدا درآمد.
این درحالی است که شبکه اسکای نیوز پیشتر گزارش داده بود، آژیر خطری که بامداد دیروز در سرزمین‌های اشغالی و در مجاورت نوار غزه شنیده شده در واکنش به حملات موشکی از سمت غزه بود.
پس از این حمله، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طور گسترده در حریم هوایی غزه به پرواز درآمدند.
الون بن داوود، تحلیلگر شبکه 10 رژیم صهیونیستی اظهار داشت، این حملات موشکی مقاومت از زمان جنگ 1393 بزرگترین حمله بوده‌ است حدود 25 موشک به سمت منطقه "غلاف غزه" شلیک شد که سامانه‌های گنبد آهنین 13 مورد آن را رهگیری کردند. این به‌رغم آن بود که راکت‌هایی نیز در شهرک‌ها سقوط کرد و خسارت مالی بسیاری را به بار آورد.


شبکه 14 رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد، سامانه گنبد آهنین حجم بالای موشک‌ها را رهگیری کرد. این شبکه نیز این حملات را از زمان جنگ 1393 بزرگترین حمله موشکی توصیف کرد.
گزارش شده مقاومت توانست تعداد زیادی خمپاره و راکت 107 را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین که "غلاف غزه" نامیده می‌شوند شلیک کند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند، دستوراتی درباره تخلیه تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین در غلاف غزه و پناه گرفتن در پناهگاه‌ها صادر شد. این رسانه‌ها افزودند، ارتش سطح آماده باش امنیتی خود را در شهرک‌های اطراف غزه بالا برد.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز خواستار برگزاری نشست امنیتی در پی حملات مقاومت شد.
این حمله گسترده مقاومت در واکنش به شهادت سه عضو جهاد اسلامی باشد که اخیرا در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در جنوب غزه به شهادت رسیدند.
سایر اخبار این روزنامه
آمادگی بانک سرمایه‌گذاری اروپا برای فاینانس با ایران با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان: حرکت به سوی آرمان ها را باید با قدرت و شتاب بیشتر ادامه دهیم با تصویب مجلس تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی مشخص شد حملات بی‌امان موشکی مبارزان فلسطینی به شهرک‌های صهیونیستی وهجوم صهیونیستها به پناهگاه‌ها نگاه مسئولان به مطبوعات جانشین فرمانده ناجا خبر داد آغاز "طرح دریا و امنیت اخلاقی" از 25 خرداد در سه استان حاشیه‌خزر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: توسعه موشکی ایران متوقف نمی‌شود موگرینی: برجام ازمنظر امنیتی برای اروپا مهم است 21 شرکت ناجا و 38 شرکت شستا در فرابورس فروخته می‌شود وزیر خارجه آلمان: آماده کمک به اقتصاد ایران هستیم با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود تشدید حمله ائتلاف سعودی به الحدیده برای جبران ناکامی در پرونده جنگ یمن با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عصر 14 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود