انصارالله یمن: سلاح بازدارنده جدید یمنی‌ها وارد کارزار می‌شود

یک منبع وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد که طی روزهای آتی شاهد تحولات بزرگی در جبهه‌های جنگ و تاکتیک‌های نظامی و ادوات جنگی خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک این منبع در گفتگوی تلفنی گفت: امور غافلگیرکننده زیادی در راه است که نیروی هوایی یمن طی روزهای آینده ارائه خواهد کرد و به توان موشکی برای ایجاد توازن که مناطق راهبردی ائتلاف در عربستان و مناطق تحت کنترل آنها در یمن را هدف قرار می‌دهد، اضافه خواهد شد.
منبع یمنی تاکید کرد: نیروی هوایی یمن سلاح بازدارنده جدیدی را عرضه خواهد کرد که توان رصد و بمباران اهداف دشمن و مانور و جنگ هوایی را دارا خواهد بود، به ویژه اینکه پس از انهدام پدافند و فرودگاههای یمن ازسوی جنگنده‌های ائتلاف در سال 2015 یمن فاقد آن بوده است.
منبع مذکور افزود: عملیات توسعه همه سلاح‌ها ادامه دارد و هر آنچه که ما رونمایی می‌کنیم بومی است و از خارج یمن نیست.


در همین حال رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: آمریکایی‌ها درحالی دعوت به همکاری با نماینده ویژه سازمان ملل در یمن می‌کنند که خود با رفتار و عملکردشان در عمل مانع کار وی می‌شوند.به گزارش خبرگزاری المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی از اقدامات آمریکا علیه این کشور انتقاد کرد.
براساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: تا وقتی که ایالات متحده آمریکا و متحدانش تجاوز به یمن را متوقف نکنند، ادعاهایشان صرفا بازی سیاسی خواهد بود.
وی در ادامه اظهاراتش افزود: هر انسان با انصافی با نگاهی به اوضاع میدانی و جنایاتی که هر روز در حق ملت یمن صورت می‌گیرد و محاصره این ملت، می‌تواند بفهمد که چه کسانی مانع صلح و ثبات هستند.
یورش سعودیها به ساختمان شرکت نفت در صنعاء
یورش جنگنده‌های رژیم سعودی به ساختمان شرکت نفت یمن در شهر صنعاء 5 غیرنظامی را شهید و 11 تَن دیگررا زخمی کرد.به گزارش خبرگزاری المسیره، جنگنده‌های رژیم سعودی ساختمان شرکت نفت در شهر صنعاء پایتخت یمن را بمباران کردند.
این درحالی است که در میان قربانیان این حمله شماری زن نیز دیده می‌شود. گفتنی است، سعودیها روز شنبه نیز با حمله به صعده 21 غیرنظامی را شهید و زخمی کرده بودند.
حملات رژیم سعودی به یمن طی بیش از سه سال گذشته بیش از 30 هزار شهید و زخمی برجای گذاشته است.
ازسوی دیگرحمله سعودی‌ها به مسجدی در یمن سه کشته برجا گذاشت. منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند بر اثر اصابت چند خمپاره به مسجدی در شمال یمن دستکم سه غیر نظامی کشته شدند.
سایر اخبار این روزنامه
تصویب افزایش 20 درصدی تعرفه حمل ‌و نقل جاده‌ای مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد پرداخت حقوقها قبل از پایان هر ماه تامین اعتبار 12 میلیارد دلار واردات کالا‌های اساسی کارنامه سیاه محورهای شرارت رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است مشکلات اقتصادی کشور در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد ماموریت مجلس به بانک مرکزی برای اصلاح ساختار و اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان نیجریه قرارداد تسلیحاتی 200 میلیون دلاری با رژیم صهیونیستی را لغو کرد انصارالله یمن: سلاح بازدارنده جدید یمنی‌ها وارد کارزار می‌شود معاون وزیر بهداشت مطرح کرد انتقاد از خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی فرهنگ و هنر مظلوم پایبندی اوپک به توافق کاهش تولید دوباره رکورد زد رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون: ورود روحانیت به جناح‌بندی‌های سیاسی، اشتباه و بی‌نتیجه است