افشاگری رسانه آمریکایی درباره مقر جدید منافقین و ارتباط با دولت ترامپ

خبرنگار شبکه خبری «ان‎بی‌سی» در یک رشته توئیت به ارتباط میان «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی ترامپ و رودی جولیانی، وکیل ترامپ با گروهک تروریستی منافقین و نیز پول‌های پرداخت شده از سوی این گروهک تروریستی به بولتون و جولیانی برای سخنرانی در نشست‎های این گروهک پرداخته است.
به گزارش میزان، «ریچارد انگل» می‌نویسد: ما در حال بررسی چگونگی پرداخت پول به جان بولتون و رودی جولیانی از سوی گروه منافقین در ازای سخنرانی آن ها برای این گروه هستیم. وی در توئیتی دیگر می‌نویسد: هم اکنون گروه منافقین هزاران دلار به مقامات سیاسی آمریکا می‌پردازد تا در نشست‌های آن ها سخنرانی کنند و یکی از متخصصانی که روی این گروه کار می‌کند برآورد کرده که جان بولتون در طول سالیان متمادی حدود 180 هزار دلار از این گروهک به دلیل حمایت از آن ها برای تغییر نظام در ایران دریافت کرده است.
خبرنگار ان‌بی‌سی می‌افزاید: یکی از متخصصان ضدتروریسم سابق در وزارت خارجه می‌گوید که  هم اکنون جان بولتون در موقعیتی قرار گرفته است که سیاست آمریکا در قبال ایران را مدیریت می‌کند و موجب ایجاد نگرانی زیادی در مردم آمریکا می‌شود.
 وی می‌نویسد: جان بولتون تاکنون فاش نکرده که چه مقدار پول از منافقین دریافت کرده و دفتر وی نیز به درخواست ما در این باره پاسخ نداده است. خبرنگار ان‌بی‌سی در بخش دیگری درباره ارتباط رودی جولیانی و گروهک تروریستی منافقین می‌نویسد: رودی جولیانی به ما گفت که ارتباط وی با گروه منافقین از سال 2008 آغاز شده است  اما او به خاطر نمی‌آورد که در طول سالیان چه مقدار پول از این گروه دریافت کرده است. او ثبت این گروه به عنوان یک گروه تروریستی در گذشته را یک اشتباه توصیف کرده است.


 به گزارش مشرق شبکه «ان. بی. سی» همچنین در یک گزارش اختصاصی، از کمپ گروهک منافقین در آلبانی تصویربرداری و در گفت و گو با اعضای سابق این گروهک به بررسی روابط میان دولت آمریکا و این گروهک تروریستی پرداخته است. این شبکه که برای اولین بار تصاویری ویدئویی از کمپ نگهداری اعضای گروهک منافقین در آلبانی منتشر کرده، آن را «یک مجموعه نظامی‌مانند» توصیف کرده است.
 ان. بی. سی به نقل از «سعدا... صفی» از اعضای جداشده این گروهک، نوشته است که هزینه گرداندن این مجموعه و این گروهک را «کشورهای عربی ثروتمند مخالف ایران» می‌پردازند.
این شبکه با بیان این که این گروهک مدعی است که به دنبال «یک ایران دموکراتیک» است، نوشته : «اما صفی می‌گوید این گروه یک فرقه خطرناک و خشن است که اعضای خود را هم مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.»
وی می‌گوید: «[شاهد] شکنجه  و کشته شدن افراد بودم. خودم شکنجه شدم و مورد تحقیر و توهین قرار گرفتم.»
«ریچارد انگل» خبرنگار شبکه ان. بی. سی در توئیتر خود درباره این گزارش مستند توضیح داده و نوشته است که ان. بی. سی در حال بررسی پرداخت‌های صورت گرفته به بولتون و جولیانی توسط این گروهک  است.  
 
سایر اخبار این روزنامه
بالیوود از نگاه مجیدی بالیوود از نگاه مجیدی دشواری های تحریم ایران دشواری های تحریم ایران هدایتی، امیرکبیر سرخ ها یا رسانه ها؟! هدایتی، امیرکبیر سرخ ها یا رسانه ها؟! رفت و برگشت های اعتمادسوز رفت و برگشت های اعتمادسوز زیر و بم تولید گیاهان دارویی زیر و بم تولید گیاهان دارویی جواهر لعل نهرو ؛سیاستمداری که نظام طبقاتی هند را در هم شکست جواهر لعل نهرو ؛سیاستمداری که نظام طبقاتی هند را در هم شکست تحلیل روان شناختی کاربران برخی شبکه‌های اجتماعی از نگاه انجمن بهداشت بریتانیا درس های ضد تحریمی از معمار تحریم ها تحلیل روان شناختی کاربران برخی شبکه‌های اجتماعی از نگاه انجمن بهداشت بریتانیا صف آرایی 3 قوه علیه ابرچالش های اقتصادی امیدها برای افزایش نسبی سطح آب دریاچه ارومیه روحانی: هر چه از نسل جوان فاصله بگیریم به ضرر نظام و کشور است افشاگری رسانه آمریکایی درباره مقر جدید منافقین و ارتباط با دولت ترامپ دادستان زاهدان: فرد هتاک تفهیم اتهام شد دادستان زاهدان: فرد هتاک تفهیم اتهام شد ادعای رفع اختلال اینترنت با وجود ادامه نارضایتی ها ادعای رفع اختلال اینترنت با وجود ادامه نارضایتی ها 2 قطعه جدید پازل روس گیت 2 قطعه جدید پازل روس گیت کاهش 43 درصدی اعتبارات خراسان رضوی چند گام پیش از سیاستمداری کاهش 43 درصدی اعتبارات خراسان رضوی