شنل سرخ سوال برانگیز بر دوش هدایتی و شوک به «نیکی هیلی»!

اعتراض دانشجویی به نیکی
در یک اتفاق جالب دانشجویان دانشگاه هوستون آمریکا، در ابتدای سخنرانی نیک هِیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل شروع به اعتراض و سردادن شعارهای هماهنگ با مضمون «دستان تو به خون آلوده است، هیلی تو نمی تونی نسل‌کشی و جنایت را پنهان کنی!» کردند. اتفاقی که ویدئوی آن مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. کاربری در خصوص این ویدئو نوشت: «به قول شهید آوینی، عصر رسانه بیشتر از این که وحشتناک باشه باید خوشحال کننده باشه، چون حق نمایان میشه.» و کاربر دیگری نوشت: «به نظر خود آمریکایی‌ها هم فهمیدن سردمداران کشورشون چه جنایتی در حق بشریت دارن می‌کنن.»
 
 
پراید، رضا رفیع و باز هم بدنه خر!
شوخی چند وقت پیش رضا رفیع، شاعر و طنزپرداز کشورمان با پراید و اشاره به این که بدنه خر از پراید قوی‌تر است، حالا باری دیگر در فضای مجازی با مصاحبه جدید این هنرمند طناز مطرح شده است. این بار رضا رفیع در یک مصاحبه و در ویدئویی ادعا می‌کند که از روابط عمومی سایپا با او تماس گرفته اند و به او گفته اند که تعداد کشته‌های سمند از پراید بیشتر است اما چون تولید پراید بیشتر است این‌طور به چشم می‌آید. کاربری در این باره نوشت: «یعنی دم روابط عمومی سایپا گرم. می‌خواسته توجهات رو به سمت سمند و ایران خودرو جلب کنه!» و کاربری نوشت: «این رضا رفیع هم شورشو دیگه در آورده. به نظرم اصلنم طناز خوبی نیست.»


 
 
شنل سرخ بر تن امیرکبیر پرسپولیس!
مراسم جشن تولد حسین هدایتی، معروف به عابر بانک فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که حواشی اهدای شنل قرمز به او با حضور برخی از پیش کسوتان باشگاه پرسپولیس چون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی و همچنین اهدای لقب امیرکبیر پرسپولیس به او، سر و صدای زیادی  به پا کرد. کاربری در این باره نوشـت: «جالبه طرف انواع و اقسام اتهامات مالی بهش وارد شده و بعد بهش می‌گن امیرکبیر پرسپولیس! واقعا واسه پرسپولیسی‌ها متاسفم.» و کاربری دیگری نوشت: «برخی پیش کسوتان پرسپولیس هم به معنای واقعی ضرب المثل «آن چه شیران را کند روبه مزاج...» رو معنی کردن.»
 
 
افتتاح کت و شلواری استخر سرپوشیده!
بعد از افتتاح استخر سرپوشیده فراشبند استان فارس، تصویری از حضور دو مرد در استخر با کت و شلوار در فضای مجازی منتشر شده که کاربران مدعی‌اند یکی از این دو نفر فرماندار شهر فراشبند است. کاربری در این باره نوشت: «طرف از فرط هیجان زیادی زده به دل آب! ولی انصافا یکی از متفاوت‌ترین افتتاح‌های مملکته.» و کاربر دیگری نوشت: «بابا این عکس به هیچ وجه معلوم نیست مال اون بنده خدا باشه. به نظر من که بیشتر شبیه شوخی می‌مونه تا واقعیت و فتوشاپه.»
 
 
واکنش علیخانی به حضور مادر «علی اکبری» در سالن ورزش
احسان علیخانی در برنامه زنده «ماه عسل» به حضور مادر علی‌اکبری قهرمان اسبق کشتی فرنگی  و قهرمان جهانی MMA واکنش نشان داد. او گفت: «من فکر می‌کنم اراذل هم وقتی خانم‌‌ها در استادیوم هستند یک خرده مراعات می‌‎کنند... می‌شه با تدابیری زمینه حضور بانوان در استادیوم رو فراهم کنیم...» . کاربری نوشت: «به نظر من همین الان هم خانم‌ها به استادیوم‌های ورزشی می‌رن فقط فوتبال به خاطر شرایط دشوار کنترلیش هست که از این قاعده مستثناست والا فوتبال ساحلی، والیبال و خیلی رشته‌ها خانم‌ها به استادیوم می‌رن.»
 
 
تماشای یک ویدئو برای فراموشی القای بدبختی
هر گاه رسانه‌ها خواستند با اخبارشان به شما القا کنند که ما ایرانی‌ها در زمینه مطالعه و کتاب خوانی بدبخت هستیم، این ویدئو را تماشا کنید. (با استفاده از قابلیت QR) در این ویدئو می‌بینید که در گزارشی به سراغ مردم آمریکا می‌روند و وقتی به آن‌ها می‌گویند یک کتاب نام ببر از ذکر آن عاجزند! کاربری در این باره نوشت: «شنیدم در انگلستان هم دانش‌آموزان نمی‌توانند ساعت آنالوگ بخوانند و در کلاس‌ها فقط ساعت دیجیتال هست.» و کاربری نوشت: «این ویدئو نشون می‌ده گاهی اوقات ما و رسانه‌ها ناخواسته به خودمان القای بدبخت بودن می‌کنیم.»