استانبول میزبان فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

میزبان فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ مشخص شد.
اعضای هیات اجرایی یوفا در جلسه دیروز خود با پیشنهاد استانبول برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ موافقت کردند.
ورزشگاه المپیک آتاتورک که ۷۶ هزار نفر ظرفیت دارد میزبان این بازی خواهد بود. این ورزشگاه در سال ۲۰۰۵ میزبان دیدار فینال لیگ قهرمانان بین تیم‌های لیورپول و میلان بود. دیدار فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ در ورزشگاه وندا مترروپولیتانو مادرید برگزار خواهد شد.
رئال و رد 2 پیشنهاد نجومی برای آسنسیو


ایجنت مارکو آسنسیو، ستاره رئال‌مادرید تایید کرد که باشگاه رئال، پیشنهادی 150 میلیون یورویی را برای ستاره اسپانیایی رد کرده است.
آسنسیو 22 ساله، تنها در 19 بازی از 32 بازی‌اش در لالیگا این فصل از ابتدا در ترکیب قرار داشته و شش گل به ثمر رساند. او سال قبل با رئال تمدید کرد و قراردادش تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت و بند فسخ او 700 میلیون یورو است. حال ایجنت او، هوراسیو گاگیولی مدعی شد رئال یک پیشنهاد نجومی را برای آسنسیو رد کرده است.
او در مصاحبه با کادنا سر گفت: مادرید دو پیشنهاد فوق‌العاده برای آسنسیو دریافت کرد که تا 150 میلیون یورو بودند ولی آنها را رد کرد. آسنسیو آینده‌ای استثنایی پیش رو دارد. آسنسیو سال 2014 از مایورکا به رئال پیوست و دو فصل به صورت قرضی در دیگر تیم‌ها بازی کرد. او که 10 بازی ملی نیز در کارنامه‌اش دارد، مد نظر باشگاه‌های انگلیسی قرار گرفته است. ایجنت آسنسیو ادامه داد: می‌توانید تصور کنید که تیم‌های انگلیسی پا پیش گذاشتند و بدون هیچ مشکل مالی، پیشنهاداتی ارائه کردند.
انقلاب «ساری» در لندن
پس از کنار گذاشته شدن مائوریتزیو ساری از ناپولی و ورود آنچلوتی، این مربی ایتالیایی به تیم‌های زنیت و چلسی نزدیک‌تر شد. گفته شد قرار است جلسه‌ای میان نزدیکان ساری و مسوولان چلسی در رابطه با انتقال احتمالی این مربی به تیم لندنی، ترتیب داده شود. اکنون منابع ایتالیایی از خروجی این جلسه می‌گویند. کارشناسان نقل‌وانتقالات ایتالیا و در راس همه آلفردو پدولا که زودتر از بقیه از جلسه فرستادگان ساری و مدیران چلسی در لندن خبر دادند‌ اکنون مدعی شدند که پس از هفت ساعت مذاکره، نتایج مثبتی حاصل شده است. چلسی آماده است با پرداخت بند فسخ هشت میلیون یورویی ساری، این مربی را با قراردادی دو ساله به خدمت دربیاورد. آبراموویچ شخصا آماده پرداخت بند فسخ سرمربی تحت مالکیت ناپولی است و این مهم باید تا روز ۳۱می (یک هفته دیگر) عملی شود‌ چراکه بند فسخ تا آن روز اعتبار دارد.
این منبع یادآور شده که انتقال داوید لوئیز به ناپولی می‌تواند بخشی از این تحولات باشد. البته این فرآیندی پیچیده و هزینه‌بر برای چلسی است چراکه آنها اول باید وضعیت آنتونیو کونته را مشخص کنند. اگر این مربی حاضر به استعفا نشود، آبراموویچ علاوه بر پرداخت هشت میلیون یورو بابت فسخ قرارداد ساری، ۱۰ میلیون یورو هم باید بابت اخراج کونته هزینه کند. لازم به ذکر است مذاکرات با نزدیکان ساری حتی به جزییات هم رسیده است. ساری پنج بازیکن سابقش در ناپولی را می‌خواهد. انتقال کالیدو کولیبالی بعید است چراکه از نظر ناپولی این بازیکن تقریبا غیرقابل فروش است. جورجینیو بند فسخ ندارد و با توجه به علاقه لیورپول و سیتی به این بازیکن، پیش‌بینی می‌شود انتقال او هزینه زیادی داشته باشد. اما سه مورد دیگر در دسترس هستند. رائول آلبیول، پیوتر زیلینسکی و السید هوسای، هر سه بند فسخ دارند و از کار کردن با ساری استقبال می‌کنند. انتظار می‌رود غیر از زیلینسکی، دو بازیکن دیگر خیلی مورد توجه آنچلوتی قرار نگیرند.
پیشنهاد چلسی برای ایکاردی؛ موراتا و ۴۰ میلیون
چلسی درصدد ارائه پیشنهادی برای جذب ایکاردی است تا بتواند این مهاجم گلزن را جایگزین موراتای ناکام کند. موراتا در فصل قبل آنقدر بد کار کرد که چلسی بعد از تنها یک سال، به فکر فروش او افتاده. آنها قصد دارند برای تقویت قوای هجومی خود ایکاردی گلزن را خریداری کنند. ایکاردی در فصل قبل ۲۹ گل در سری A به ثمر رساند و آمارش در ۱۸۲ بازی برای اینتر، ۱۰۷ گل زده است. در قرارداد ایکاردی بند فسخی به ارزش ۱۱۰ میلیون یورو وجود دارد که البته تا ۱۵ ژوئیه اعتبار دارد. بر همین اساس چلسی در تدارک پیشنهادی برای جذب ایکاردی است، پیشنهاد آنها انتقال موراتا به اینتر و پرداخت ۳۵-۴۰ میلیون یورو است. موراتا هم بعد از دوران سختش در استمفوردبریج، به فکر بازگشت به ایتالیاست، او پیشتر دو سال در یوونتوس بازی کرده است.