خبر

پیشنهاد تیم‌های ایرانی به مدافع ارمنی
بازگشت مگویان به لیگ برتر
هرائر مگویان مدافع ارمنستانی سابق استقلال به احتمال فراوان برای فصل جدید به لیگ ایران برخواهد گشت. مگویان سه سال در استقلال بازی می‌کرد اما در ابتدای این فصل در فهرست خروجی علیرضا منصوریان قرار گرفت و بعد از نیم فصل دوری از فوتبال برای نیم فصل دوم با تیم شیراک ارمنستان قرارداد امضا کرد. مگویان که در سال‌های حضورش در فوتبال ایران کیفیت فنی خود را به خوبی نشان داده بود، هم اکنون به تیم ملی ارمنستان هم دعوت شده. او برای دو بازی دوستانه هم اکنون در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد. مگویان قصد دارد برای فصل جدید دوباره به فوتبال ایران برگردد و از بین پیشنهادهایی که دریافت کرده است احتمالا به یکی پاسخ مثبت خواهد داد تا برای لیگ هجدهم چهارمین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه کند.
‌قراخانلو عزادار شد


دکتر رضا قراخانلو، رییس سابق کمیته ملی المپیک و مسوول فعلی آکادمی المپیک در غم از دست دادن پدر عزادار شده است. همچنین برادر ایشان علیرضا قراخانلو که از همکاران سابق روزنامه ایران ورزشی است نیز در این غم شریک است که روزنامه ایران ورزشی مصیبت وارده را به این دو عزیز و خانواده قراخانلو تسلیت می‌گوید. گفتنی است مجلس ترحیمی به همین مناسبت از ساعت 14 تا 15:30 دقیقه امروز واقع در مسجد نور میدان فاطمی برگزار خواهد شد.
صیادمنش با استقلال تمام کرد
ستاره نوجوانان در تور آبی
اللهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی نوجوانان با استقلال به توافق رسید. مهاجم تیم ملی فوتبال نوجوانان با استقلال برای مدت ۵ سال به توافق رسید. صیادمنش که یکی از ستاره‌های تیم نوجوانان در جام‌جهانی بود در نهایت با نظر مساعد وینفرد شفر با استقلال قرارداد امضا کرد تا آبی‌ها نخستین گام نقل و انتقالاتی خود را محکم بردارند. استقلال که فصل قبل هم موفق شد مهدی قائدی را در کنار چند جوان دیگر جذب کند، با جذب صیادمنش نشان داد که پروسه جوانگرایی در این باشگاه همچنان ادامه دارد. صیادمنش به‌عنوان پدیده تیم نوجوانان در جام جهانی 5 بازی انجام داد و موفق شد 3 گل برای این تیم بزند و حالا استقلال امیدوار است با حضور او شرایط فوق‌العاده‌ای را در خط حمله برای فصل جدید تجربه کند. قرارداد صیادمنش برای مدت 5 سال با استقلال تنظیم شده است و چون سن او 16 سال است، برای امضا قرارداد نهایی باید پدرش حضور داشته باشد تا حضور او در جمع آبی پوشان قطعی شود.
 
جابر و برزای نزدیک در خروجی استقلال
با حضور صیادمنش در استقلال باید منتظر جدایی یکی از بازیکنان خط حمله آبی‌ها باشیم. هر چند آبی‌ها هنوز رسما فهرست خروج استقلال را معرفی نکردند اما به نظر می‌رسد با توجه به نزدیکی سبک بازی این بازیکن به بازیکنانی مانند جابر انصاری و بهنام برزای این دو بازیکن در آستانه خروج از فهرست آبی‌ها برای فصل آینده قرار دارند. صیادمنش در پست مهاجم نوک و مهاجم کناری نزدیک‌ترین شباهت را به جابر انصاری دارد؛ بازیکنی که طی سال گذشته فرصت چندانی در استقلال نداشت و در هفته‌های اخیر تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شده بود. آبی‌پوشان طی روزهای آینده جدی‌تر وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد و باید شاهد ورود و خروج بیشتری در این تیم باشیم.
 ‌تجلیل کمیسیون فرهنگی مجلس
از تیم ملی فوتسال بانوان
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با تیم ملی فوتسال بانوان ایران دیدار و گفت‌وگو کرده و از اعضای تیم ملی فوتسال تجلیل کردند. خانم سیاوشی، خانم سلحشور و خانم ذوالقدر در کنار جمشید جعفرپور خادم و دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی دقایقی را صحبت کرده و برای بازیکنان در میادین پیش رو آرزوی موفقیت کردند.