زیگیل!

هومن جعفری- یک تشکری هم ‌کنیم از آن نمایندگان محترمی که تشریف بردند پشت تریبون پرچم آمریکا را آتش زدند! واقعا دست‌تان درد نکند. بعد از فیلترشدن تلگرام این دومین ضربه محکمی بود که بر دهان دشمن وارد کردیم. تازه خود خروج ترامپ از برجام هم یک ضربه‌ای بود که ما بر آمریکایی‌ها وارد کردیم و چون گرمند و تازه نفهم هم هستند‌، هنوز خودشان خبر ندارند.
یک تشکری هم ‌کنیم از اماراتی‌ها که شخصیت‌ها و سازمان‌های ما را تحریم کردند و تازه در حمایت از ترامپ بیانیه هم دادند. حالا حیف که اخلاق سیاستمداران و مسوولان ما اخلاق آقا پوریای ولی است و به ضعیف‌تر حمله نمی‌کنند وگرنه به اماراتی‌ها می‌فهماندیم چه خبر است. ما هی می‌خواهیم با اماراتی‌ها با اخلاق اسلامی رفتار کنیم و هی از آنها واردات می‌کنیم و هوایشان را داریم و تجارت‌شان را داغ می‌کنیم و این کشور را به عنوان کریدور دلار در کشور انتخاب کرده‌ایم که اینها هی بخورند و چاق شوند و برای خودمان شاخ بازی در بیاورند. ایرادی ندارد. بالاخره این دنیا که کاری از ما برنمی‌آید اما سر پل صراط که به هم رسیدیم می‌فهمید چه اشتباهی کردید!
حالا که از همه تشکر کردیم بگذارید از خود آقای ترامپ هم یک تشکری داشته باشیم. دم شما گرم. اینها که شادی بود انشاءالله در مراسم ختم و عزایتان شرکت کنیم. داشتیم تازه با حقوق زیر خط فقرمان می‌آمدیم لب خط فقر که دوباره برگشتیم همان پایین! دیروز برای بطری آب معدنی در مرکز شهر هزار تومان دادیم و هر چقدر صبر کردیم طرف بقیه‌اش را نداد. حالا سیصد تومنش مهم نیست اما ان‌شاءالله درد و بلای همان سیصد تومان زیگیل شود نوک دماغ ایوانکا در بیاید که از خجالت نتواند در مهمانی‌ها شرکت کند!