نقره‌داغ اخلالگران ارزی


رئيس پليس پايتخت از دستگيري بيش از 30 تن از مخلان بازار ارز خبر داد.

به گزارش ايسنا، حسين رحيمي‌در طرح برخورد با مخلان بازار ارز که توسط پليس آگاهي به اجرا درآمد، گفت: در پي اقدام ضد انساني رئيس جمهور آمريکا و خروج از برجام پليس بر بازار ارز نظارت کامل داشته و تاکنون 30 نفر از مخلان بازار ارز که متاسفانه تعدادي از آنها داراي سوابق قبلي نيز هستند، دستگير شدند.

رحيمي‌با بيان اينکه انتظار مي‌رود در شرايطي که دشمنان عليه مردم کشور فعاليت مي‌کنند عده‌اي سودجو بخواهند فضا را ملتهب‌تر کنند، گفت: متاسفانه اين افراد سعي در سوء استفاده از اين فضا داشتند که با حضور پليس دستگير شدند.

رحيمي‌از ارائه هشدار به 36 واحد صرافي و فروش سکه خبر داد و گفت: از اين تعداد نيز دو واحد پلمب گرفتند. وي با تاکيد بر اينکه تمام متخلفان بايد بدانند که پليس با آنان برخورد خواهد کرد، افزود: شب گذشته نيز در جلسه‌اي که در ساعات پاياني شب با مسئولان بانک مرکزي داشتيم آنها قول دادند که تمام نيازهاي منطقي شهروندان همچون نيازهاي ارز دانشجويي و ... را به طور کامل رفع کنند و پليس نيز در کنار دولت است.

رحيمي‌درباره فروش ارز در فضاي مجازي و اين ادعا که ارز را به دم در مي‌برند، گفت: پليس چه در فضاي مجازي و چه در فضاي حقيقي بر اين افراد نظارت دارد و حتي بسياري از افرادي که امروز دستگير شدند در کوچه‌هاي فرعي و نقاطي بودند که فکر نمي‌کردند دستگير شوند.