عبور سکه از مرز 2 میلیون تومان

در شرایطی که قیمت ارز چند روزی است روند صعودی به خود گرفته است، قیمت سکه طلا نیز، دیروز رکورد شکنی کرد و از 2 میلیون تومان گذشت.
 به گزارش خراسان، قیمت ارز چند روزی است که روند صعودی به خود گرفته است. به طوری که بنا بر داده های شبکه طلا، سکه و ارز تهران، هر یورو به نرخ آزاد که در تاریخ 10 اردیبهشت، 6 هزار و 864 تومان معامله می شد، دیروز یعنی 15 اردیبهشت ، در بازار به حدود 7 هزار و 600 تومان رسید. از طرف دیگر خبرها از بازار غیر رسمی و غیر قانونی دلار حاکی از آن است که نرخ هر دلار در این بازار نیز روند  افزایشی داشته است. به طوری که به گزارش ایلنا، دیروز این ارز در بازار یادشده، در حدود 6 هزار و 300 تومان معامله شده است.
همزمان با این تحولات در بازار ارز، قیمت طلا نیز که رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد، در بازار روند صعودی گرفت. هر قطعه سکه که دو روز قبل به پشت دروازه 2 میلیون تومان رسیده بود، دیروز از این مرز رد شد و به 2 میلیون و 67 هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز 2 میلیون و 50 هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر گرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 6 هزار تومانی، به 194 هزار و 500 تومان افزایش یافت. نیم سکه به یک میلیون و 47 هزار و 500 تومان و ربع سکه نیز به 616 هزار و 500 تومان رسید.