خبر

 اسطوره آرژانتینی سرگردان در حاشیه خلیج فارس
مارادونا از تیم دسته دومی اماراتی هم اخراج شد
دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین به خاطر کسب نتایج ضعیف از هدایت تیم دسته دومی اماراتی اخراج شد.
مارادونا هدایت تیم دسته دومی الفجیره را برعهده داشت. اسطوره فوتبال آرژانتین نتوانست با این تیم به لیگ حرفه‌ای امارات صعود کند و همین باعث شد تا مدیران این باشگاه اماراتی ال دیگو را


برکنار کنند.
مارادونا پیش از این هم هدایت الوصل را برعهده داشت که به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.
   

هافبک سایپا در آزمایش شارلروا
قلی‌زاده همبازی کاوه می‌شود؟
علی قلی‌زاده بازیکن تیم فوتبال سایپا احتمال دارد که فصل آینده در تیم شارلروا بلژیک بازی کند. قلی‌زاده قراردادش با باشگاه سایپا در این فصل تمام شد.
او به مدیران باشگاه قول داده که در ایران فقط در تیم سایپا بازی کند اما هدفش بازی در تیم‌های اروپایی است. او ایران را به سمت بلژیک ترک کرد تا شرایط حضور خود را در تیم شارلروای بلژیک مورد آزمایش
قرار دهد.
 اگر قلی‌زاده مورد تایید مسوولان فنی شارلروای بلژیک قرار بگیرد، به احتمال فراوان فصل آینده در این تیم بلژیکی بازی می‌کند و همبازی کاوه رضایی خواهد شد که در آن‌صورت قلی‌زاده را می‌توان نخستین جدا شده تیم سایپا دانست. البته گفته می‌شود او از تیم‌هایی دیگر در یونان و هلند هم پیشنهادهایی دارد.
   


 رفت دوشنبه، برگشت سه شنبه
زمان سفر پرسپولیسی‌ها به امارات مشخص شد
زمان سفر کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به امارات برای بازی مقابل الجزیره امارات مشخص شد. بر این اساس اعضای تیم پرسپولیس با پرواز هواپیمایی امارات در ساعت ۱۱:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت راهی دبی خواهند شد و بعد از صرف ناهار در باشگاه ایرانیان، به صورت زمینی راهی ابوظبی خواهند شد.
پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ابوظبی به مصاف الجزیره خواهد رفت. کاروان پرسپولیس در ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه شب با پرواز هواپیمایی امارات از دبی راهی تهران خواهد شد.
   


 شاگردان شفر از دوشنبه برای فینال حذفی آماده می‌شوند
تمرین استقلال تعطیل شد
با تصمیم کادرفنی تمرین روز یکشنبه آبی‌پوشان تعطیل است. بازیکنان استقلال بعد از یک روز استراحت از روز دوشنبه تمرین‌های خود را آغاز می‌کنند تا برای فینال حذفی آماده شوند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از پیروزی برابر سپاهان دیروز به استخر و سونا رفتند تا به این شکل خستگی بازی سنگین مقابل سپاهان را از تن خارج کنند.
با تصمیم شفر تمرین فردای استقلال هم تعطیل است و بازیکنان این تیم از روز دوشنبه تمرین‌های خود را برای بازی با خونه به خونه در فینال جام‌حذفی آغاز می‌کنند.
با این شرایط بازیکنان استقلال 3 جلسه تمرینی فرصت دارند تا خود را برای بازی با خونه به خونه آماده کنند و شفر امیدوار است در پایان این بازی بتواند نخستین جام خود در استقلال را به دست بیاورد. فینال جام حذفی پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
   


 ملاقات عابدزاده با تاج
کاپیتان اسبق تیم ملی با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد. احمدرضا عابدزاده با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گوی صمیمانه‌ای داشت.
وی در این دیدار برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه آرزوی موفقیت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال هم ضمن تمجید از زحمات عابدزاده در دوران حضورش در تیم ملی، برای وی در ادامه فعالیت‌های خود در عرصه ورزش آرزوی موفقیت کرد.