مجید انصاری: تجربه نشان داده که دولت‌ها دو دوره‌ای هستند

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در آخرین روزهای سال 95، به تحلیل شرایط پیش روی رئیس دولت یازدهم در انتخابات96 پرداخت و درباره برخی اظهارات نسبت به یک دوره‌ای شدن دولت حسن روحانی گفت: با شناختی که از جامعه دارد معتقد است که روحانی در مرحله نخست انتخابات 96 با رای خوب پیشگام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری درباره تشدید حملات  و تخریب‌ها علیه دولت و شخص رئیس‌جمهوری در آستانه انتخابات سال 96 به پیش‌بینی‌های خود از تشدید این حملات اشاره و خاطر نشان کرد: پیش‌بینی ما این است که جریان تخریب‌گر برای تخریب شخص آقای روحانی و دولت ایشان تدارک وسیعی دیده است. مجید انصاری همچنین در تشریح عملکرد حقوقی دولت برجام را مهمترین دستاورد حقوقی دولت عنوان و اظهار کرد: از نظر من پیروزی دربرجام و کار حقوقی این مذاکرات به مراتب بسیار بزرگتر از ملی شدن صنعت نفت در دوره دکتر مصدق است. پس از فروشستن غبارهای نامهربانی که پس از برجام ایجاد شده‌اند، پیروزی حقوقی برجام در تاریخ ماندگار خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
مجید انصاری: تجربه نشان داده که دولت‌ها دو دوره‌ای هستند شاخص‌های کاندیداهای اصلاحات برای انتخابات شوراها چه خواهد بود؟ خیز اصلاح‌طلبان برای شوراها آیا «افشین یداللهی» آخرین قربانی سال 95 است؟ خداحافظ شاعرِ عاشق رضا دهکی سنجه بهاری ایران و قطر در برداشت گاز از پارس جنوبی در سال 96 روی یک سکو می‌ایستند بوی خوش گاز سیف از 5 دهه مبارزه و فعالیت سیاسی دبیرکل جبهه ملی ایران می‌گوید نام «ادیب برومند» خاطره است همزمان با تور سفر وزیر امور خارجه آمریکا به کشورهای آسیایی بررسی شد زمینه‌چینی آمریکایی علیه ایران دومین نشست خبری هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو برگزار شد از رد شایعه انفجار تا احتمال افزایش قربانیان رئیس کل بانک مرکزی: هیچ تردیدی نسبت به آمار اقتصادی وجود ندارد رئیس‌جمهوری در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در سال 95 مطرح کرد وحدت، اتحاد و همبستگی راه رسیدن به اهداف بلند ایران سیدحسن خمینی: روز ولادت حضرت فاطمه روز مادران و همسران شهدا است نشست «ائتلاف۱+۲۱ اصلاح طلبان» شورای هماهنگی اصلاحات برگزار می‌شود