پنیر ایرانی سر سفره ترامپ و ادامه بی‌اعتنایی‌های ملانیا!

موتورسواری آقای بازیگر در طرح ترافیک!
مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ویدئویی از خود در فضای مجازی منتشر کرد و در آن گفت که بعد از تعطیلی طرح ترافیک برای هنرمندان، موتور خریده است. در این ویدئو فخیم‌زاده با انتقاد از این اتفاق، گفت: «طرح مال خودتون». کاربری درباره این ویدئو نوشت: «اصلا چه دلیلی داره به هنرمندان مجوز طرح ترافیک بدن. آقایون بهشون مزه کرده، حالا تیکه میندازن.» و کاربر دیگری نوشت: «اساسا داستان مجوزهای فروش طرح ترافیک خیلی مسخره است.»
 
 
 


داستان غم‌انگیز کودک ماهشهری از زبان خودش!
بعد از انتشار ویدئوی کودک‌آزاری پدر و نامادری چند کودک ماهشهری، روز گذشته شاهین صمدپور، گزارشگر «شوک» ویدئویی را منتشر کرد که در آن به سراغ دختر بچه مورد آزار قرار گرفته و نامادری‌اش رفته بود. در این ویدئو دختر بچه مدعی می‌شود که نامادری‌اش با چسب حرارتی دهانش را می‌بسته تا ناله نکند. کاربری در این باره نوشت: «جالب این که نامادری هنوز آزاده و دستگیرش نمی‌کنن! این حیوون وحشی رو باید زودتر بگیرن.» البته کاربری هم نوشت: «گویا نامادری هم دستگیر شده است.» کاربر دیگری نیز نوشت: «اون قدر این اتفاق تلخه که حتی حاضر نیستم دوباره فیلمش رو ببینم.»
 
 
ملانیا و باز هم بی‌محلی به ترامپ
فیلم استقبال ترامپ و ملانیا از رئیس جمهور فرانسه نشان می‌دهد که گویا هر روز رابطه این زوج سردتر می‌شود و اختلافات میان آن‌ها بیشتر. پیش از این هم شایعات اختلاف میان رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش نقل محافل بود. در این ویدئو ترامپ تلاش می‌کند دست ملانیا را بگیرد که او از این امر امتناع می‌کند. کاربری نوشت: «چند روز قبل همین خانم ملانیا با اوباما بگو بخند داشت، حالا ترامپ طفلی... ای روزگار.» و کاربری هم نوشت: «واقعا رفتار ملانیا نشون می‌ده ترامپ نه تنها در زندگی سیاسی بلکه در زندگی خانوادگی هم غیرقابل تحمل است.»
 
 
«پنیر» سر سفره ترامپ!
رئیس‌جمهور در سخنانی درباره شخصیت ترامپ و نادانی وی در عرصه سیاست به طنز خطاب به او گفت: «روایت است ترامپ داشته صبحانه می خورده و از ایران بد می گفته که دامادش گفته مراقب باش پنیری که می خوری ایرانی است.» صحبتی که در فضای مجازی سوژه طنز کاربران شد. کاربری در این خصوص نوشت: «احتمالا ترامپ از پنیر لیقوان تبریز استفاده می‌کنه. چون روحانی دیروز رفته بود تبریز اینو گفت.» و کاربری هم نوشت: «لابد بعدش هم رئیس کارخونه پنیر ... به ترامپ اس ام اس داده: به قلمروی من خوش اومدی چاقال.»
 
 
استاد ژاپنی و سوال امتحانی جالب!
یک استاد ژاپنی که از دانشجویان خود  به دلیل غیبت‌های زیاد و حاضر نشدن سر کلاس ناراضی بود در اقدامی جالب در یکی از سوالات امتحان عکس خودش را گذاشت و از میان 4 عکس از دانشجویان خواست او را شناسایی کنند. نکته جالب آن که بسیاری از دانشجویان موفق نشدند. کاربری در این باره نوشت: «بابا خب تقصیری ندارن. این ژاپنی‌ها همه شبیه همن.» و کاربری هم نوشت: «این استاده اگه تو دانشگاه‌های ما بود چی می‌گفت؟! این جا دانشجوها در طول ترم بیشتر از این که کلاس برن، واحد حذف می‌کنند به خاطر این که غیبت داشتن.»
 
 
«فیس آپ» مرتضوی!
فایل صوتی گفت وگو با شاهدان عینی دستگیری سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران با واکنش های زیادی همراه بود. در این فایل به نقل از شاهدان عینی گفته شده سعید مرتضوی که گویا با تراشیدن ریش و سبیلش و برداشتن عینکش تغییر چهره داده بود، حکم را پاره کرده و او را با غل و زنجیر برده‌اند. همچنین گویا در هنگام دستگیری او زنی از درون ویلا فریاد می‌زده که نبریدش. با استفاده از قابلیت QR می‌توانید فایل کامل را بشنوید.