رئیس‌جمهور در جمع مردم تبریز: به آنچه وعده دادیم پایبندیم

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه قرار ما این بود که از آرامش زندگی مردم حفاظت کنیم، گفت: به مردم ایران قول می‌دهم توطئه‌های دشمنان در پیشرفت ایران تاثیری نمی‌گذارد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی دیروز سه‌شنبه در اجتماع پرشور مردم آذربایجان شرقی در استادیوم تختی تبریز، مردم آذربایجان را مردمی غیور و دلاور برشمرد که همواره سطوح اصلی ایران عزیز بودند و افزود: آذربایجان سرزمین مردان و زنان نامدار و دیار علما، بزرگان، شعرا، انقلابیون و سرزمین مقام معظم رهبری، ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و شهدای والا مقام لشکر عاشورا است.
رئیس جمهور گفت: امروز یکبار دیگر می‌خواهیم با هم پیوند جدیدی را برای ارتقاء آذربایجان و سربلندی ایران ببندیم.
روحانی با اشاره به اینکه ما از اردیبهشت سال گذشته در کنار هم وعده دادیم که برای امنیت، آرامش، آزادی و پیشرفت در کنار هم باشیم، گفت: امروز به آنچه وعده داده بودیم پایبند هستیم.


روحانی با اشاره به اینکه ما به هم وعده دادیم سرزمین‌مان، سرزمین امن و امنیت باشد، گفت: امروز به برکت دلاورمردی‌های سپاه پاسداران عزیز و غیور، ‌ارتش جمهوری اسلامی و بسیج ایثارگر و فداکار شاهد امنیت مثال‌زدنی در ایران عزیز هستیم.
رئیس جمهور تاکید کرد: ما هر روز امنیتی که در سایه وحدت و انسجام ملت ایران بوجود آمده را پاس می‌داریم و آن را ادامه خواهیم داد.
روحانی یادآورشد: ما براساس آنچه با مردم قرار گذاشتیم، آرامش زندگی مردم و بازار را حفاظت خواهیم کرد و به مردم بزرگ ایران قول می‌دهم توطئه آمریکا، صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب در منطقه در پیشرفت ایران عزیز تاثیری نخواهد گذاشت.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنهایی که در کاخ سفید نشسته‌اند بدانند به تعهد، تمدن و انسانیت‌شان پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران و دولت به نمایندگی از ملت در برابر هرگونه توطئه و نقشه آنها با قاطعیت ایستادگی می‌کند.
 روحانی گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند این ملت بزرگ را مایوس کرده و امید آینده را از ما بگیرد. ما امروز مقتدرتر از هر زمان دیگر پای پیمان‌های خود ایستاده‌ایم اما اگر کسی بخواهد به تعهدش در برابر ما خیانت کند، بداند عواقب وخیم چنین حرکتی ، شامل حال خودشان خواهد شد.
رئیس جمهور افزود: دولت و ملت ایران برای تمامی مراحل احتمالی مقابل توطئه دشمنان برنامه‌ریزی کرده و هیچ مشکلی با آنها ندارد. ما مشکلات را با دست توانای ملت ایران حل و فصل خواهیم کرد.
روحانی ادامه داد: ما برای آرامش مردم تصمیمات قاطع و محکمی در زمینه بازار ارز اتخاذ کردیم و کسی نگران واردات و صادرات و تامین کالاهای مورد نیاز نباشد.
روحانی افزود: از همه ارکان کشور، بویژه مجلس، قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و مردم که همواره پشتوانه بزرگ تصمیمات دولت بوده‌اند، تشکر می‌کنم و باید مطمئن باشند که ما راه مان را به خوبی در مسیر توسعه ادامه می‌دهیم.
روحانی گفت: باید به امنیت، آرامش، آزادی و پیشرفت کشور مطمئن باشیم و امیدوارم امسال که سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده همه برای حمایت از تولید داخلی تلاش کنیم.
پیش از سخنان رئیس جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مجید خدابخش استاندار در سخنانی، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در سفر به تبریز، به بیان مسایل و مشکلات استان پرداختند.