محمدرضا رحیمی از زندان آزاد شد

در حالی که مهم‌ترین خبر دیروز دستگیری سعید مرتضوی بود، در سایه این خبر، از سوی دیگر محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت محمود احمدی‌نژاد آزاد شد. در شرایطی که اسفندیار رحیم مشایی در بازداشت و حمیدرضا بقایی نیز در زندان به سر می‌برند، به نظر می‌رسد رفت و آمد احمدی‌نژادی‌ها به زندان همچنان ادامه دارد.
مدیرکل زندان‌های استان تهران می‌گوید محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم از زندان آزاد شده است. مصطفی محبی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: آقای رحیمی 28 اسفند سال 96 با پذیرش آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
محمدرضا رحیمی که معاون اول دولت محمود احمدی نژاد و از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران بود، به اتهام اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع و با رای شعبه 11 دیوان عالی کشور به پنج سال و 91 روز حبس و پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده بود. پرونده محمدرضا رحیمی بدوا" در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که هیات قضایی این شعبه او را به 15 سال حبس، پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرده بودند ولی با اعتراضی که به رای شد پرونده به شعبه 11 دیوان عالی کشور رفت و این شعبه با تایید مجازات‌های رد مال و جزای نقدی، 10 سال از مجازات حبس معاون اول دولت احمدی نژاد را کاهش داد. دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حکم حبس محمدرضا رحیمی اجرا و نامبرده به زندان اوین معرفی شد.
سایر اخبار این روزنامه
در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش مطرح شد تجلیل فرمانده کل قوا از مواضع وحدت‌آفرین فرمانده ارتش 28 تن به عنوان نامزد تصدی شهرداری تهران انتخاب شدند کاندیداهای بهشت سران قوا برای همفکری و هماهنگی درباره حل مشکلات کشور با یکدیگر دیدار کردند چاره‌ای به نام همدلی علیرضا صدقی مرتضوی؛ آن سوی میله‌ها دهمین روز اعتراضات ارمنستان با دستگیری رهبر مخالفان ادامه یافت انقلاب رنگی در مقابل الگوی روسی قدرت «ابتکار» درباره روند اعلام آمار فروش در سینماهای کشور گزارش می دهد اخطار علیه تنبلی ها و لجبازی های گیشه «ابتکار» از دلایل نمایندگان برای کارت زرد به وزیر اقتصاد گزارش می دهد کرباسیان قربانی سیاست‌های بانک مرکزی محمدرضا رحیمی از زندان آزاد شد سیف و صلیل الصوارم* ! هفته سرنوشت‌ساز لیگ برتر به ایستگاه پایانی رسید جدال برای کسب سهمیه تا تلاش برای بقا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: قیمت طرح ترافیک در سال ۹۷ برای مردم ارزان‌تر شده است خبرگزاری سعودی نزدیکی یک پهپاد اسباب بازی را علت ماجرا عنوان کرد روایت‌های متفاوت از تیراندازی در قصر بن سلمان در گزارش «ابتکار» شرط بندی گسترده در فضای مجازی بررسی شد صفر و یک های قمار