مدیر سابق "اف.بی.آی": ترامپ فردی خطرناک و دارای رذائل اخلاقی است

مدیر سابق «اف. بی. آی» با توجه به نوع نگاه «دونالد ترامپ» به زنان و دروغ‌های پی در پی وی تاکید کرد که وی برای ریاست‌جمهوری و هدایت آمریکا فردی نالایق و رذل است.
«جیمز کومی» مدیر سابق «اف. بی. آی» در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ای. بی. سی نیوز» تاکید کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا یک فرد خطرناک و دارای رذائل اخلاقی است که صدمات چشمگیری به هنجارهای نهادی و فرهنگی وارد آورده است.
«دونالد ترامپ» سال گذشته میلادی، کومی را در حالی اخراج کرد که «اف. بی. آی» در خصوص ارتباط احتمالی میان ستاد انتخاباتی ریاست‌جمهوری 2016 ترامپ و مداخله روسیه در انتخابات آمریکا تحقیق انجام می‌داد.
مدیر سابق "اف.بی.آی" در توضیح اینکه ترامپ از نظر اخلاقی برای اداره آمریکا گزینه نالایقی است، گفت: «یک فرد که درباره زنان به گونه‌ای حرف می‌زند و رفتار می‌کند که گویی تکه‌ای گوشت هستند و به طور دائم درباره موضوعات بزرگ و کوچک دروغ می‌گوید و اصرار دارد که مردم آمریکا باور کنند، از نظر اخلاقی، فرد مناسبی برای ریاست‌جمهوری آمریکا نیست».


وی افزود: «این یک بیانیه سیاسی نیست. او از نظر اخلاقی برای ریاست‌جمهوری نالایق است».
کومی در ادامه افزود: «او شخصاً‌ از من به عنوان مدیر اف. بی.‌ای خواستار وفاداری بود ولی قرار است وفاداری من به مردم و نهاد آمریکا باشد».
کومی در حال حاضر، شاهد مهمی برای تحقیقات «رابرت مولر» مشاور ویژه تحقیقات در خصوص تلاش احتمالی ترامپ برای مانع‌تراشی در مسیر تحقیقات درباره روسیه است.وی در این باره به ای. بی. سی نیوز گفت که اعتقاد دارد قطعاً شواهدی در خصوص ممانعت ترامپ از اجرای عدالت وجود دارد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در افتتاحیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه: بازدهی 25 درصدی بازار سرمایه در سال 96 موگرینی: حفظ برجام برای اروپا حیاتی است تجمع بزرگ مردم سوریه در حمایت از اسد و جبهه مقاومت سه دستاورد جدید هوانیروز ارتش رونمایی شد رئیس قوه قضاییه: دستگاه قضایی از سیاست‌های ارزی اخیر دولت حمایت می‌کند در جلسه ستاد اقتصادی ساماندهی مسائل ارزی کشور اتخاذ شد: اختصاص 3 هزار میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت ارز برای دارو و کالاهای اساسی وزارت اطلاعات خبر داد کشف محموله کلان مواد منفجره در مرزهای شرقی کشور مدیر سابق "اف.بی.آی": ترامپ فردی خطرناک و دارای رذائل اخلاقی است لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس ویتنام: فعالیتهای تروریستی منطقه با دخالت‌های نظامی آمریکایی آغاز شده است سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ دارویی تغییر قیمت نداشته است میخ دیگری بر تابوت اتحادیه عرب 30 فروردین تا 6 اردیبهشت؛ سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود نماینده تهران در مجلس خبر داد سوال از وزیران دادگستری و کشور در مورد سعید مرتضوی عضو شورای شهر: گزینه‌های مطرح برای انتخاب شهردار تهران گمانه زنی است بارش برف و باران بهاری در 13 استان کشور