در دیدار علی ربیعی و ولی‌الله شجاع‌پوریان تصویب شد پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی با همکاری شهرداری و وزارت رفاه

همدلی| در دیدار علی ربیعی و ولی‌الله شجاع پوریان، دو طرف بر لزوم تشکیل کمیته مشترکی بین معاونت اجتماعی وفرهنگی شهرداری و وزارت رفاه تاکید کردند.
بر اساس این جلسه مشترک و با توجه به افزایش حجم مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران و همچنین با توجه به تنوع آسیب‌های اجتماعی و فراگیر بودن آن، مصوبه‌ای به تصویب اعضای حاضر رسید که بر اساس آن مقرر شد کمیته‌ای برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی به منظور پیشگیری، کنترل و کاهش از آسیب‌ها تشکیل شود. کمیته‌ای که در مرحله اول از گسترش آسیب‌ها جلوگیری کند و در مرحله دوم آنها را کاهش دهد.
این کمیته برای تسریع در مقابله و پیگیری آسیب‌های اجتماعی تشکیل می‌شود و آسیب‌ها به صورت ریشه‌ای و اصولی مورد پیگیری قرار خواهند گرفت. انعقاد این تفاهم‌‍نامه همکاری در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی می‌تواند منجر به کاهش معضلات اجتماعی شهر تهران شود. اگر همه ارگان‌های دولتی، شهرداری، سازمان‌های مردم‌نهاد و مشارکت عامه مردم دخیل شوند به صورت طبیعی یک هم افزایی قابل توجهی ایجاد می‌شود و می‌توان امیدوار به کاهش آسیب‌ها بود.
سایر اخبار این روزنامه
حسن روحانی در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه: حمله به سوریه اقدامی تجاوزکارانه برای روحیه دادن به تروریست‌ها بود مریم پیربند، عضو رسمی اتحادیه زنان فیلمساز آمریکا در گفت و گو با همدلی شرط گذاشتم فیلم هایی با تصویر بد از ایران را نپذیریم کارشناسان و آگاهان سیاسی از قصور دولت برای تحقق یک وعده بزرگ انتخاباتی می‌گویند رونمایی از تخلفات دولت های نهم و دهم در جلسه علنی بهارستان مجلس از دست احمدی نژاد هنگ کرد ارتش ایران حمله موشکی آمریکا و ایادی اش به سوریه را محکوم کرد سینماگران ایرانی از رئیس جمهوری خواستند اجازه سفر جعفر پناهی به کن را صادر کند پناهِ کن در دیدار علی ربیعی و ولی‌الله شجاع‌پوریان تصویب شد پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی با همکاری شهرداری و وزارت رفاه به بهانه یازدهمین سالمرگ پوپک گلدره؛ نرگسِ ماندگار توانایی محوری مقدم بر پُست محوری سیاسی بیانیه سپاه در محکومیت حمله آمریکا به سوریه؛ سوری ها دست از ادامه راه برنمی‌دارند ارتش ایران حمله موشکی آمریکا و ایادی اش به سوریه را محکوم کرد در دیدار علی ربیعی و ولی‌الله شجاع‌پوریان تصویب شد پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی با همکاری شهرداری و وزارت رفاه