سید حسن نصرالله: آمریکا در اهدافش در حمله به سوریه شکست خورد

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: با وجود تحریک‌های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و لابی‌های صهیونیستی، اما محدود بودن تجاوز سه جانبه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه به دلیل ترس از رفتن به یک رویارویی گسترده بود که به آسانی امکان پایان یافتن آن وجود نداشت و تمامی منطقه را به آتش می‌کشید. محدود بودن این تجاوز علیه سوریه به منزله اذعان نظامی آمریکا به قدرت محور مقاومت است.
به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در جشنواره انتخاباتی که حزب‌الله در منطقه مشغره در بقاع برگزار کرد، خاطرنشان نمود: پس از تمامی دستاوردهایی که مقاومت رقم زده است، دشمن صهیونیستی ترسو‌تر از آن است که تانک‌های خود را وارد جنوب لبنان یا بقاع غربی کند. وی تصریح کرد: ما حمایت سیاسی، معنوی و مردمی خود را از فهرست انتخاباتی "فردای بهتر" در حوزه بقاع غربی و راشیا اعلام می‌داریم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: تا به امروز گزینه‌ای برای حفاظت از لبنان در مقابل دشمن صهیونیستی جز با معادله طلایی "ارتش، مردم و مقاومت" وجود نداشته است و این معادله همان پاسخ استراتژیک ممکن برای ملت‌ها و کشورهایمان در مقابل دشمن است.
سید حسن نصرالله تصریح کرد: طی روزهای گذشته و در مقابل تهدیدهای ترامپ و توییت‌هایش تمامی جهان در وضعیت نگرانی گسترده‌ای به سر می‌برد و سطح بالایی از آرزوها برای اسرائیل و برخی از کشورهای منطقه‌ای و گروه‌های تروریستی در سوریه وجود داشت.


دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان داشت: آمریکا به خوبی می‌داند که مساله سلاح‌های شیمیایی در سوریه یک نمایش است به همین دلیل قبل از ورود هیات تحقیقات بین‌المللی به دوما برای بررسی واقعیت‌ها و ارائه گزارش‌اش، آمریکا به سرعت تجاوز خود را انجام داد.
وی گفت: باید عملکرد برجسته نیروهای پدافند هوایی سوریه در رویارویی با این تجاوز سه‌جانبه مورد توجه قرار بگیرد. پدافندهای هوایی سوریه توانستند تعداد زیادی موشک را منهدم کرده و به آنها اجازه رسیدن به هدف‌هایشان را ندهند. ماندن افسران و سربازان سوری در پایگاه‌هایشان بیانگر شجاعتی است که ارتش سوریه به این شجاعت متمایز می‌باشد و ما این عملکرد و این شجاعت را می‌ستاییم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: تجاوز به سوریه چندین هدف داشت و آنها با ادعای استفاده از سلاح‌های شیمیایی، دست به این حمله زدند و هول و وحشتی را ایجاد کردند و تلاش کردند که روحیه مردم و ارتش در سوریه را از بین ببرند اما نه‌تنها این امر رخ نداد بلکه عکس آن صورت گرفت و اعتماد به رئیس‌جمهور، ارتش و فرماندهی در سوریه بیشتر شد.
سید حسن نصرالله افزود: محدود بودن این تجاوز علیه سوریه به منزله اذعان نظامی آمریکا به قدرت محور مقاومت است.
سایر اخبار این روزنامه
ضوابط فعالیت صرافی‌ها اعلام شد رئیس اتاق تهران: تصمیم جدید ارزی گریزناپذیر بود معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی مسایل اقتصادی و ارزی کشور: ارز حاصل از صادرات باید به چرخه اقتصاد کشور باز گردد انتقاد شدید دکتر ظریف از حمله خودسرانه به سوریه در تماس تلفنی وزیر خارجه انگلیس دکتر روحانی در گفتگوی تلفنی با رئیس‌جمهور روسیه: حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه اقدامی تجاوزکارانه و برای روحیه دادن به تروریست‌های شکست خورده بود گسترش تظاهرات و مخالفت‌های جهانی با جنگ‌افروزی ترامپ در سوریه نمایندگان مجلس با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه تاکید کردند آمریکا و هم پیمانان غربی باردیگر در هدف‌گذاری جدید شکست خواهد خورد تایید حکم حبس ابد رهبر «اخوان المسلمین» مصر واکنش‌ها به اظهار بی‌خبری قوه‌ قضائیه از محل اختفای سعید مرتضوی بالاتر از منافع جناحی سید حسن نصرالله: آمریکا در اهدافش در حمله به سوریه شکست خورد ادعاهای ملک سلمان علیه ایران در نشست سران عرب انصارالله یمن: برد موشک‌هایمان به اسرائیل هم خواهد رسید نامه پسر جمال عبدالناصر به بشاراسد: سوریه گورستان متجاوزان خواهد بود