مرتضوی و سروش!

هومن جعفری- جناب آقای اژه‌ای که خیلی کاریزما دارند و ما هر بار می‌آییم با ایشان در این ستون سرشوخی را باز کنیم - هم کارخودمان به آب قند کشیده می‌شود هم کار سردبیر – در مصاحبه‌ای فرموده‌اند که در یافتن آقای قاضی مرتضوی مشکلی پیش آمده‌. ما هم که حساس و شهروند وظیفه‌شناس گفتیم آگهی بدهیم در بخش گمشده‌ها!
توجه توجه !
قاضی سابق، سعید آقا مرتضوی مدتی است که ناپدید شده و نامبرده را نمی‌توانند پیدا کنند تا بابت جرائمی که مرتکب شده به زندان منتقل شود‌. از یابندگان ایشان تقاضا می‌گردد نامبرده را به صندوق پست بیندازند یا تحویل آتش‌نشانی یا دیگر یگان‌های امداد شهری قرار بدهند‌. اگر هم کسی از ایشان شماره تلفنی، آدرس منزل مسکونی یا چیزی دارد به قوه قضاییه خبر بدهد‌.
سوال: قوه قضاییه‌ای که قاضی سابق و محکوم فعلی‌اش را نمی‌تواند پیدا کند، با میلیون‌ها پرونده روی دستش می‌خواهد چه کند؟ واقعا باید باور کنیم که نمی‌توانند استاد را پیدا کنند؟ یعنی اینقدر سخت است؟
راهنمایی: شاید اگر استاد روی گوشی‌اش پیام‌رسان سروش نصب کرده باشد بتوانید پیدایش کنید!مگر اینکه ایشان هم از تلگرام پیدا کند‌. پیشنهاد می‌کنیم تلگرام شیطانی را هر چه سریع‌تر قطع کنید که مرتضوی ناچار شود از سروش استفاده کند!