رئیس جمهور: اساسی‌ترین مساله در حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ‌سازی است

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری| حسن‌روحانی، رئیس‌ جمهور ایران دیروز با تبریک سال نو و اعیاد رجبیه، بعثت پیامبر اسلام(ص) را بزرگترین حادثه تاثیرگذار در تاریخ و مهم‌ترین نعمت الهی برای بشریت دانست.
او در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) با وحی الهی و سیره اخلاقی و رفتاری خود و ائمه هدی علیهم السلام، مسیر هدایت انسان‌ها و تمدن نوینی را به ارمغان آورد که همچنان الهام‌بخش و منشا بسیاری از علوم و پیشرفت‌ها در جامعه جهانی است.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، انقلاب اسلامی را فرصتی بزرگ برای تبیین الگوی حکومت نبوی(ص) و علوی(ع) دانست و بر لزوم انتقال صحیح آموزه‌های اسلام به عنوان دین رحمت و مودت انسان‌ها به نسل‌های جدید، بویژه در جوامع اسلامی تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: اساسی‌ترین مساله در حمایت از کالای ایرانی، جنبه فرهنگی آن است و دستگاه‌های تبلیغاتی، بویژه صدا و سیما باید با فرهنگ‌سازی و روش‌های اقناعی چنان عمل کنند که عموم مردم حمایت از کالای ایرانی را وظیفه ملی و زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال فرزندان خود بدانند.
او بر ضرورت توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی و در صورت نیاز تدوین مصوبات لازم در عرصه فرهنگ عمومی برای حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.
سایر اخبار این روزنامه
«همدلی» از گسیختگی تلخ اجتماعی در کشور گزارش می‌دهد رکورد طلاق گزارش میدانی «همدلی» از چهارراه استانبول و هیجان برخی شهروندان در نخستین روز تک نرخی شدن دلار اف‌بی‌آی با هجوم به دفتر و منزل مایکل کوهن وکیل ترامپ اقدام به ضبط اسناد و مدارک کرد «همدلی» ناهماهنگی خطاهای راهبردی اصلاح‌طلبان را بررسی کرد اصلاحاتِ بی‌اصلاح گزارش میدانی «همدلی» از چهارراه استانبول و هیجان برخی شهروندان در نخستین روز تک نرخی شدن دلار واکنش باشگاه رم به سانسور لوگویش در صدا و سیمای ایران توئیتر فارسی گرگ شیرده راه‌اندازی شد! رئیس جمهور: اساسی‌ترین مساله در حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ‌سازی است بررسی تاثیر افزایش قیمت دلار بر محصولات کشاورزی گرانی 20 درصدی در راه است اصغر سمیعی آقای جهانگیری؛ این تک نرخی کردن واقعی نیست با رای موافق 15عضو شورای شهر تهران نجفی از بهشت رفت گزارش میدانی «همدلی» از چهارراه استانبول و هیجان برخی شهروندان در نخستین روز تک نرخی شدن دلار گزارش میدانی «همدلی» از چهارراه استانبول و هیجان برخی شهروندان در نخستین روز تک نرخی شدن دلار