خادم با منت برگشت!

شهروند| مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی دو روز قبل برگزار شد و اعضا برای دومین‌بار با استعفای رسول خادم مخالفت کرده و او را مکلف به بازگشت به مدیریت این مجموعه کردند. در این مدت دوری خادم از کشتی هم به‌ خاطر قوانین از آنجا که وزارت ورزش حق هیچ‌گونه دخالت در امور فدراسیون را نداشت،‌ نتوانست سرپرستی برای کشتی انتخاب کند و درنهایت با تصمیم قاطعانه مجمع فضا برای بازگشت رئیس مستعفی فراهم شد. خادم هم البته روز گذشته به صورت رسمی خبر بازگشت خود را با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد. با بازگشت رسول خادم به ریاست فدراسیون کشتی تمام اعضای شورای فنی و مسئولان دیگری که در حمایت از او از سمت خود استعفا کرده بودند به کار خود برگشتند و بالاخره آرامش بر کشتی کشور حکمفرما شد اما به‌نظر می‌رسد که مشکلات هنوز حل نشده است!
حمایت‌ها جسارت نه گفتن را از من گرفت
رسول خادم بلافاصله بعد از بازگشت یک بیانیه قابل تأمل صادر کرد و در بخش ابتدایی آن از حمایت‌هایی که مجمع و خانواده کشتی از او داشتند، تشکر کرد و گفت: «پایداری و اصرار نمایندگان خانواده بزرگ کشتی کشور، بر ادامه فعالیت اینجانب، جسارت «نه» گفتن را از من می‌گیرد؛ اما دغدغه‌ها و نگرانی‌ها به قوت خود باقی است، هیچ چیز تغییری نکرده است.»
هیچ چیز تغییر نکرده است


 بخش مهم بیانیه خادم اما به این شرح است که عملا اعلام کرده خطر کشتی ایران را تهدید می‌کند و مسئولان پاسخی به درخواست‌های قبلی‌اش نداده‌اند. او تأکید کرد: «هنوز هیچ اقدام عملی از سوی دستگاه دیپلماسی کشور برای مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک جهت کمک به کاهش جرایم و محرومیت‌های سنگین جدیدی که در صورت عدم مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی، قهرمانان ملی ما با آن مواجه می‌شوند، صورت نگرفته است. کمیته بین‌المللی المپیک تحت‌ فشارهای سیاسی درصدد است، در گام بعدی اجازه میزبانی و برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز از کشورهایی چون ایران بگیرد. جالب است این محرومیت‌ها دارد در کشتی پیشتر از سایر رشته‌ها دنبال می‌شود و این موضوع اتفاقی نیست. نمی‌دانم این عدم توجه و عدم پیگیری رجال محترم مسئول را چه تعبیری می‌توان کرد؟ با این حال اما اصرار من به تکلیف مقامات ذیربط برای کمک به قهرمانان ملی مردم به قوت خود باقی خواهد بود.»
کنایه به وزارت ورزش
بازگشت خادم بدون تردید باز هم باعث خواهد شد کشتی با حاشیه‌هایی همراه باشد. او در بیانیه خود باز هم در انتقاد به مدیران وزارت ورزش نوشت: «داستان بی‌مهری‌های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران است. گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند. البته با توجه به شناختی که نسبت به ایشان وجود دارد، بعید می‌دانم تغییری نیز در این نامهربانی‌ها شاهد باشیم.»