شوخی با «عصیانگری دلار» و پیشنهاد ویژه «نقی»!

بیسکویت ایتالیایی با گندم ایرانی! انتشار خبر بیسکویت ایتالیایی با گندم ایرانی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. بر اساس این خبر ظاهرا گندم خراسانی به ایتالیا صادر شده و در قالب بیسکویت‌های ایتالیایی وارد کشور شده است. کاربری در این باره نوشت: «جالبه روی همین بیسکویت‌ها نوشته شده تولید شده با آرد خراسانی! یعنی افتخار می‌کنن که این بیسکویت از آرد خراسانی تولید شده.» و کاربری هم نوشت: «امیدوارم مسئولان ما متوجه باشن که در سال حمایت از تولید کالای ایرانی باید این بیسکویت در کشور خودمون تولید بشه. چرا از ایتالیا وارد می‌کنیم؟!»           شوخی با بی‌قراری دلار، رعشه به جان رحمت و طارمی! هشتگ #دلار بی‌تردید پرکاربردترین هشتگ یکی دو روز گذشته است. با بالا رفتن خیره‌کننده نرخ دلار در روزهای گذشته کاربران فضای مجازی بحث‌های زیادی در این باره مطرح کرده‌اند که در میان پُست‌ها و کامنت‌های تلخ آن‌ها، شوخی‌های بانمکی هم صورت گرفته که خواندن آن خالی از لطف نیست.  می‌گن چوب خدا صدا نداره همینه. طارمی اونجوری پرسپولیس رو گذاشت تو آمپاس، حالا با گرون شدن دلار باید عوض 300 میلیون، 600 میلیون به باشگاه بده.
 من موندم رحمت چطور می‌خواد خسارت 10 هزار دلاری ارسطو رو جبران کنه؟! خخخخخ.
حباب دلار تبدیل به بالن شده، ایشالا مثل بالن نقی و ارسطو سقوط کنه.
با این قیمت دلار ما دیگه الان زیر خط فقر نیستیم، رفتیم صفحه بعد.


من واقعا موندم چرا قیمت دارو گرون شد. مواد اولیه تولید این دارو با دلار 4000 تومن بوده. خدایی به وجدان خودمون هم مراجعه کنیم.
دلارم جوگیر شده‌ها. یکی بزنه پس کله‌اش بی‌خیال بشه. مگه می‌شه؟ مگه داریم؟
 به طرف می‌گم قیمت دلار چنده؟ می‌گه: الان؟ یا الان؟
بهتره دیگه دلار رو عین سکه به نیم دلار و ربع دلار تبدیل کنند و تو بازار دلار های یک گرمی بدن.
 
پیشنهاد نقی؛ همدیگر را کور نکنیم محسن تنابنده در سریال پایتخت با انتشار پُستی در اینستاگرام در خصوص حمله‌های متعدد به این فیلم از همه خواست تا همدیگر را کور نکنند. او با ذکر داستانی تلویحا خواست تا منتقدان دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و به پایتخت به چشم یک اثر هنری نگاه کنند. کاربری در این باره نوشت: «بابا راست می‌گه. به خدا شورشو در آوردیم. فیلم دیدنمون هم شده قضاوت‌های سیاسی.» و کاربری  هم نوشت: «این خود شما بودید که با موضع‌گیری سیاسی در قبال سکانس حذف شده فیلم  به این حواشی دامن زدید.»       افشاگری آقای خواننده درباره تیتراژها قاسم افشار، خواننده کهنه‌کار کشورمان در مصاحبه‌ای مدعی شد که خوانندگان برای خواندن تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی پول پرداخت می‌کنند! او گفت: «خوانندگان برای خواندن تیتراژ سریال‌ها تا 150 میلیون تومان پول به تهیه‌کننده می‌دهند. از من هم یک بار تهیه‌کننده طلب 70 میلیون تومان پول کرد.» کاربری در خصوص این ادعا نوشت: «این دیگه از اون حرفا بود. یعنی خواجه امیری و اصفهانی چرا باید برای خواندن تیتراژ یک سریال پول بدن؟ این سریاله که با خوندن آن خواننده اعتبار می‌گیره.» و کاربری هم نوشت: «همه چی شده دلالی. سینما، تلویزیون، ورزش. واقعا جای تاسف داره.»  
 
خیابانی که به نام مصدق شد و یک سوال! روز گذشته تغییر نام خیابان نفت به نام «مصدق» در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی را به همراه داشت. به رغم وجود نظرات زیادی در حمایت از این اقدام در عین حال برخی کاربران نیز با مطرح شدن بحث مصدق، این سوال را پرسیده‌اند که اساسا کار مصدق در ملی کردن صنعت نفت کار درستی بود یا نه؟ کاربری در این باره نوشت: « به تازگی  برخی کارشناسان این بحث را مطرح کرده‌اند که ملی شدن نفت نه تنها باعث پیشرفت کشور نشد بلکه با کودتای 28 مرداد روند دموکراسی در کشور را به عقب انداخت و دیکتاتوری و زیان‌های مادی زیادی داشت». و کاربر دیگری با نگاهی مثبت به این ماجرا یادآور شد: «دوستانی که شروع به انتقاد از مصدق کرده‌اند حتما معتقدند ما باید دست روی دست می‌گذاشتیم تا انگلیس نفتمان را ببرد. با این تفکر الان هم باید تسلیم آمریکا باشیم».