رژیم سعودی صعده را به خاک و خون کشید

جنگنده‎های سعودی از ظهر دیروز مناطق مختلف شهر «صعده» واقع در شمال یمن را هدف حملات خود قرار داده‌اند که در پی آن دهها نفر از غیرنظامیان یمنی کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
منابع خبری یمن گزارش دادند که جنگنده‌‏های سعودی در این جنایت مدرسه دخترانه «التوحید» در شهر صعده را هدف قرار دادند که در پی آن تعدادی از دانش‌آموزان یمنی کشته و زخمی شدند.
نیروی هوایی سعودی همچنین سه بار به شهرستان مرزی «رازح» در صعده حمله کردند که در پی آن یک زن مسن و یک کودک کشته شدند.
عربستان روز دوشنبه همچنین یک منزل مسکونی را در منطقه «المحول» شهرستان خدیر استان تعز واقع در غرب یمن بمباران کردند که به دنبال آن 15 نفر از اعضای یک خانواده از جمله چندین زن و کودک یمنی جان خود را از دست داده‏اند.


در همین رابطه هزاران یمنی در اعتراض به تشدید حملات رژیم سعودی و کشتار مردم شهر صعده در شمال یمن تظاهرات کردند.
به گزارش المسیره، این تظاهرات گسترده با عنوان «آزادی سرزمین، حفظ کرامت» در شهر صعده برگزار شد.
یمنی‎ها با سر دادن شعارهای ضد سعودی و ضدآمریکایی، ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه یمن را محکوم کرده و خواستار توقف حملات عربستان شدند.
سایر اخبار این روزنامه
ظرفیت نیروگاه‌های برق کشور به 80 هزار مگاوات افزایش می‌یابد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و مدیران نظام: تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام‌رسان‌های داخلی «حرام شرعی» است سخنگوی دولت در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح کرد؛ وعده تجدیدنظر در سیاست‌های ارزی واکنش اعضای شورای شهر تهران به اظهارات دادستان کل کشور درباره استعفای شهردار با حضور رئیس‌جمهور انجام شد؛ رونمایی و افتتاح 83 دستاورد اقتدارآفرین در روز ملی فناوری هسته‌ای رژیم سعودی صعده را به خاک و خون کشید رادیو دولتی رژیم صهیونیستی: عربستان حامی اسرائیل است کرزای: آمریکایی‌ها در جنگ با تروریسم همه را فریب دادند این معادله چند مجهولی رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد اعطای 25 میلیون ریال به خانواده‌های زلزله زده جهت خرید وسایل خانه هیات وزیران تعدادی از آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور را تصویب کرد 4 مدافع حرم در حمله رژیم صهیونیستی به پایگاهی در سوریه شهید شدند تروریست‌ها و سلاح‌های شیمیایی در سوریه