تشکيل پرونده آدم‌ربايي براي يک سگ!

به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل زن جواني در شمال تهران سراسيمه به اداره پليس رفت و در حالي كه گريه مي‌كرد، گفت كه جسيكاي او را افراد ناشناسي ربوده‌اند.
شاكي در حالي كه گريه امانش را بريده بود، گفت: ساعتي قبل همراه جسيكاي چهار ساله‌ام با خودروي شاسي بلندم براي خريد به يكي از پاساژهاي شهرك غرب رفتم. من و جسيكا ابتدا چند ساعتي داخل پاساژ گشتيم و خريد كرديم و سپس ساعتي در خيابان چرخيديم. بعد هم به كافي‌شاپ رفتيم. هنگام بازگشت به خانه متوجه شدم كه يكي از وسيله‌هاي ضروري را نخريده‌ام به همين دليل دوباره به پاساژ برگشتم و خودروام را پارك كردم، اما به خاطر اينكه قرار بود خيلي سريع برگردم جسيكا را با خودم نبردم و او را تنها داخل خودرو در صندلي جلو گذاشتم. دقايقي پس از خريد وقتي برگشتم با صحنه عجيبي روبه‌رو شدم و ديدم جسيكا داخل خودرو نيست. در حالي كه شوكه شده بودم اطراف را به دنبالش گشتم كه فردي به من گفت دو نفر او را از داخل خودرو ربوده‌اند.
وي ادامه داد: با اينكه وضع مالي خوبي دارم و نيازي به پول ندارم به شدت افسرده بودم، اما از زماني كه جسيكا وارد زندگي من شد تمام غم و غصه‌هايم را فراموش كردم و هميشه شاد بودم به طوريكه او همدم من و تنهايي‌هاي من شده بود و زندگي‌ام با او روح تازه‌اي گرفته بود و هميشه از اينكه در شب و روز جسيكا كنار من بود احساس خوشبختي مي‌كردم، اما الان كه تنها شده‌ام و دوباره غم و غصه زندگي‌ام را فراگرفته است و نگران او هستم. وي در حالي كه اشك پهناي صورتش را پوشانده بود در پايان گفت: جسيكا تمام زندگي من بود و من بدون او حتي لحظه‌اي هم نمي‌توانم زندگي كنم و الان از شما درخواست دارم جسيكاي مرا زودتر پيدا كنيد و به من برسانيد تا دوباره شادي به زندگي‌ام برگردد. پس از طرح اين شكايت پرونده با موضوع آدم‌ربايي تشكيل شد و براي بررسي‌هاي بيشتر از پرونده از دادسراي محل به دادسراي ناحيه سرقت فرستاده شد.
در حالي كه تيمي از مأموران پليس براي يافتن جسيكا وارد عمل شده بودند قاضي كشيك دادسراي ويژه سرقت با هوشياري متوجه شد كه جسيكاي ربوده شده سگ است و شاكي در اداره پليس و دادسراي منطقه زندگي‌اش از ربودن سگش شكايت كرده اما در شكايت عنوان نكرده است كه اسم سگش جسيكا است به همين دليل مأمور تشكيل پرونده احتمال داده فرزند او ربوده شده است و پرونده آدم‌ربايي تشكيل داده است. قاضي پرونده وقتي از شاكي خواست تا عكس جسيكاي ربوده شده را ارائه دهد راز اين شكايت بر ملا شد.
شاكي پرونده كه تازه متوجه شده بود پرونده ربودن سگش اشتباه تشكيل شده است، گفت: من زن تنهايي هستم تا اينكه مدتي قبل جسيكا را كه سگ گرانقيمتي است، خريدم. جسيكا همدم تنهايي من شد و من به او عادت كردم. وقتي سگم گم شد خيلي ناراحت شده بودم و آنقدر با آب و تاب از جسيكا حرف زدم كه احتمال دادند فرزندم گم شده است. بدين ترتيب پرونده سرقت سگ گرانقيمت براي رسيدگي به دادسراي محل ارجاع شد.