انتشار تیزر و پوسترهای فیلم جدید اصغر فرهادی چراغ سبز دبیر جشنواره کن به «همه می‌دانند»

وبسایت رسمی جشنواره کن از قطعی شدن نمایش «همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی به عنوان افتتاح‌کننده این رویداد سینمایی خبر داده است. روز جمعه، گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر انتخاب هشتمین ساخته بلند فرهادی به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره کن منتشر و ساعتی بعد این خبر رسما تایید شد. همزمان، برگزارکنندگان جشنواره از اولین تیزر این فیلم اسپانیایی زبان رونمایی کرده‌اند.
به نوشته وبسایت رسمی جشنواره کن، «همه می‌دانند» به کارگردانی فرهادی سه‌شنبه هشتم ماه مه در سالن «گراند تئاتر لومیر» در کاخ جشنواره به عنوان فیلم افتتاحیه و در بخش مسابقه روی پرده می‌رود. پیش از این فقط یک فیلم اسپانیایی زبان یعنی «آموزش بد» ساخته پدرو آلمودار افتتاحیه کن بوده است.
«همه می‌دانند» داستان زنی (با بازی پنه لوپه کروز) است که در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین زندگی می‌کند و همراه با همسر آرژانتینی (خاویر باردم) و بچه‌هایش به زادگاهش در مادرید برمی‌گردد. مجموعه‌ای از اتفاق‌های پیش‌بینی نشده باعث افشای برخی رازها می‌شود.
به نوشته سایت جشنواره، مانند همه فیلمنامه‌های فرهادی تا امروز، خانواده و پیوندهای خانوادگی و همچنین انتخاب‌های اخلاقی محوریت اصلی داستان فیلم جدید او را تشکیل می‌دهند.