جنجال لوگوی «آ.ث. رُم» و ماجرای خواستگاری از «قیمت»!

افتضاح جهانی سانسور لوگوی باشگاه «رُم» در سیمای ملی سانسور لوگوی باشگاه رم ایتالیا در شب پخش بازی این تیم با بارسلونا در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا در سیمای ملی، سر و صدای زیادی را در فضای مجازی حتی در وسعت جهانی به همراه داشت. کاربری در این باره نوشت: «واقعا باید چنین افتضاح جهانی اتفاق می‌افتاد. کی حواسش به لوگوی باشگاه رم پشت سر مجری بود که چنین حماقتی کردید؟» و کاربر دیگری مدعی شد: «واقعا دقت نظر دوستان در صدا و سیما بی‌نظیره. بیش از 20 ساله طرفدار دو آتشه باشگاه رم ایتالیا هستم ولی هرگز به این نکته لوگو توجه نکرده بودم!»             سگ آزار بالاخره دستگیر شد خبر دستگیری جوان «سگ آزار» که چند روز پیش ویدئوی آزاردهنده‌اش در فضای مجازی منتشر شد، مورد اقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت. کاربری با اشاره به خبر این دستگیری نوشت: «کاش با خودش هم همچین برخوردی کنن تا بفهمه نباید با حیوون زبون بسته چنین کاری می‌کرد.» کاربری هم نوشت: «دلم خُنک شد. پسره روانی. وجود این آدما برای جامعه خطرناکه.» کاربری هم با اشاره به پست اینستاگرامی پرویز پرستویی که اولین بار باعث شد توجه‌ها به این مسئله جلب شود، نوشت: «خوبه که سلبریتی‌های ما گاهی تاثیرگذاری خودشون رو در جامعه این‌طور نشان بدهند.»                    سوتی خواستگاری از «قیمتِ» دورهمی! سوتی سروش جمشیدی بازیگر نقش «قیمت» در مجموعه دورهمی، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. جمشیدی که مهمان برنامه دورهمی بود، گفت: «یک روز کاربری برایم نوشت کاش تو مرد بودی تا با تو ازدواج می‌کردم...» جمله‌ای که بهت حضار و مدیری را به همراه داشت. اما جمشیدی خیلی زود سوتی‌اش را جمع کرد و جمله خود را اصلاح کرد: «اگر تو یک زن بودی...» کاربری در این رابطه نوشت: «طفلی مدیری هنگ کرد. شانس آوردن سانسور نشدن.» و کاربر دیگری نوشت: «چقدر قنده این بشر. رتبه 9 کنکور بوده و برق می‌خونده.»  
 
 
 


 
گوجه سبز جنجالی در فضای مجازی انتشار تصویری از قیمت مندرج روی بسته گوجه سبز در یکی از پاساژهای تهران سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. هر کیلو 220 هزار تومان! این بسته در یکی از پاساژهای لوکس تهران برای فروش گذاشته شده است. کاربری در این باره نوشت: «نوبرونه هم نباید این‌قدر گرون باشه. گوجه سبزه داره حق باکلاسی و بالاشهرنشینی‌اش رو می‌گیره.» و کاربر دیگری با انتقاد از این لوکس‌فروشی نوشت: «واقعا دردناکه برخی به نون شب محتاجند و برخی حتی به خودشون اجازه می‌دن چنین قیمتی روی میوه بگذارن. این اگه رواج فرهنگ اشرافی‌گری نیست، چیه؟!»  
 
 
پیرزن سبزی فروش  و برخورد ماموران شهرداری ویدئوی  پیرزن سبزی فروش تنکابنی که مدعی است ماموران شهرداری سبزی‌هایش را در جوی آب ریخته‌اند، با واکنش‌های زیادی همراه بود. کاربری نوشت: «همین برخورد سال ۹۵ هم در فومن انجام شد .  چرا اصلاح نمی کنند رفتارشون رو؟» و کاربری نوشت: «فراموش نکنید در فضای مجازی از این شیطنت‌ها زیاد است و این ویدئو هیچ چیز را ثابت نمی‌کند.»                   هزینه 40 میلیونی سرویس روغن مازراتی! روز گذشته تصویری در برخی شبکه‌ها  منتشر شد که نشان می‌داد هزینه سرویس اتومبیل مازراتی هر سه ماه بیش از 40 میلیون تومان است! تصویری که با شوخی‌های تلخ کاربران  همراه شد. کاربری نوشت: «اون وقت بابای من یه بار اشتباهی بنزین سوپر زد تا یه هفته عذاب وجدان داشت.» و کاربر دیگری هم یادآور شد: «یعنی هر سه ماه یه بار، دوتا پراید میخره!» کاربری هم نوشت: «کسی که پول داره مازراتی می‌خره هزینه سرویس فصلی ماشینش رو هم داره. غمش نیست. بعد ما هنوز با خط 11 سیر می‌کنیم! ای خدااااا. (به سبک بهتاش پایتخت)»