صداوسیما عامل بی‌بندوباری!

محمدرضا ستوده- یکی از مسوولان کشور (امام‌جمعه تبریز) گفته‌اند: «بعضی از برنامه‌های صداوسیما بی‌بند‌وباری را ترویج می‌کنند‌.»
آیا نشان دادن «احسان علیخانی» و «به خانه برمی‌گردیم» ترویج بی‌بند‌و‌باری است؟
گویندگان خانم بخش‌های خبری سیما مقنعه‌هایی دارند که لبه آن تا زانوهایشان می‌آید‌. اگر این بی‌بند‌وباری است پس با بندوباری چیست؟!
صبح به خیر ایران، محمدرضا حیاتی، ماه عسل، کاظم احمد‌زاده، زلال احکام، اخبار 20:30، عادل فردوسی‌پور، برنامه پایش و حاج‌آقا شهاب مرادی‌. کدام یک از این عزیزان باعث ترویج بی‌بند‌وباری هستند؟


شنیع‌ترین، غیر‌اخلاقی‌‌ترین و بی‌بندوبارترین چیزی که می‌شود در صداوسیما پیدا کرد، اخبار ورزشی بانوان است که نتیجه بازی شطرنج آتوسا پورکاشیان و حریف هندی خود را اعلام می‌کند‌. تازه اسم حریف هندی را نمی‌آورند تا مبادا با شنیدن اسم آن برای کسی اتفاقی نیفتد!
صداوسیمای ما تنها صداوسیمایی در جهان است که تمام مردان و زنانی که در آن نمایش داده می‌شوند با ضریب خطای صفر پوشیده هستند‌.
اگر ما هم بی‌بند‌وبار باشیم پس به راستی برای با‌بندوباری دیگر باید چه کار کرد؟
اگر بخواهیم یک قدم دیگر در راه با بندوباری برداریم باید علاوه بر ساز، احسان علیخانی را پشت گلدان بگذاریم تا از پشت گلدان گریه مردم را در بیاورد‌.
البته در شب‌های اخیر آستین رحمت در سریال پایتخت پاره شده و متاسفانه قسمتی از بازوی او قابل مشاهده است که امکان دارد غرب از همین حفره به وجود آمده استفاده کند و به فرهنگ ما وارد شود‌.
لذا مقتضی است دوستان واحد آباژور صداوسیما وارد عمل شوند و با هنر بی‌مثال خیاطی خود، با زدن چند کوک راه بر غرب بسته و دونالد ترامپ را دلسرد کنند‌.