لووِر، لووور، لوزِر، لودر، لواسان، لعیا زنگنه و...!

محمدرضا ستوده- همان‌طور که حتما تا الان دیده‌اید اکبر رنجبرزاده یکی از اعضای هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی مجبور شد کلمه «لوور» را تلفظ کند ولی متاسفانه موفق نبود. او در 52 سال عمر با عزت خود تلاش کرده بود که با این کلمه مواجه نشود ولی متاسفانه چرخ روزگار این دو را مقابل یکدیگر قرار داد.
او ابتدا کار خود را با لووُر و لووِر آغاز کرد و با لووووور و لوبر ادامه داد. وی همچنین در این میان کلمات دیگر را هم بی‌نصیب نگذاشت و با مهارتی خاص و به طور پارتیزانی «سوربُن» را سوربِن و «موزه» را مُزِه تلفظ کرد. خبرها حاکی از این است که او همچنان تلاش می‌کند تا کلمه لوور را تلفظ کند ولی متاسفانه موفق نبوده است. آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌اند تا این نماینده را از این بحران ناجور نجات دهند. رییس ستاد بحران کشور گفته است: اگر این نماینده تا پایان امشب نتواند این کلمه را تلفظ کند، «تکاورهای کلاه سبز» ارتش وارد عمل خواهند شد و به جای ایشان این کلمه را ادا خواهند کرد. او هم‌اکنون نیز در حال تلاش است و با ادای کلماتی مانند‌ لووَر، لوبَر، لودِر، مُتِبَلوِر، لوزِر، لونه، لواسان، لواشک، لوفتانزا، لیلا فروهر، لندن، لبالب و حمید لولایی همچنان شانس خود را برای تلفظ «لوور» امتحان می‌کند.
یکی از بزرگ‌ترین شانس های استیون هاوکینگ این بود که مُرد و این اتفاق را ندید که در جهانی زندگی می‌کند که عضو هیات رییسه پارلمانی یک کشور نمی‌تواند لوور را تلفظ کند.
از مردم اسدآباد همدان خواهشمندیم در انتخابات‌های آینده دقت بیشتری به خرج دهند و به افراد توانمندتری رای دهند. زیرا مجلس جایی است که حتی ممکن است نمایندگان مجبور شوند از کلماتی مثل قسطنطنیه و پروپاگاندا استفاده کنند. خبرهای غیررسمی حاکی از این است که تعدادی از نمایندگان مجلس رنجبرزاده را دوره کرده‌اند و از او می‌خواهند کلمه «آگراندیسمان» را تلفظ کند. او نیز سرش را میان دو دست خود گرفته و جیغ می‌کشد.
امانوئل ماکرون رییس‌جمهور‌ فرانسه در توئیتی گفته: اگر این نماینده مجلس تا سه روز آینده موفق به تلفظ نشد، نام موزه لوور را به موزه رنجبرزاده تغییر می‌دهیم تا ایشان بتواند آن را تلفظ و از این بحران عبور کند.