توهین سفیر اسرائیل به کورش و 14 سال زندگی در کانکس بم!

رشیدپور روی دور متلک‌گویی!
رشیدپور که چند روزی است متلک‌های آتشینش در برنامه «حالا خورشید» مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است، این‌بار خطاب به مسئولان گفت: «جوری صحبت نکنید که پای تلویزیون مجبور باشیم چشم و گوش بچه‌ها را بگیریم. کمتر به هم فحش و بد و بیراه بگویید.» کاربری در این‌باره نوشت: «حرف‌های رشیدپور درست بعد از صحبت‌های چند روز اخیر رئیس‌جمهور و بی‌عقل خواندن منتقدانش، کاملا سوگیرانه بود و درست نبود در این شرایط این حرف‌ها مطرح شود.» و کاربری هم نوشت: «اتفاقا به نظر من انتقاد  بسیار به جایی بود. مسئولان ما نیمی از وقتشان را صرف بد و بیراه بار هم کردن می‌کنند.»
 
 
زندگی در کانکس بم با تولد 6 فرزند!
شاهین صمدپور، گزارشگر مستند شوک سیمای ملی در یک گزارش طنز تلخ در فضای مجازی به سراغ خانواده‌ای رفته که 14 سال پس از زلزله بم همچنان در کانکس زندگی می‌کنند. گویا این خانواده در طول این 14 سال 6 فرزند هم در همان کانکس به دنیا می‌آورند! کاربری با ابراز تاسف از این طنز تلخ نوشت: «واقعا عجیبه. چطور مسئولان ما شب‌ها خوابشان می‌برد.» و کاربر دیگری مدعی شد: «به نظر من این خانواده خودشان خواستند در کانکس زندگی کنند. قطعا هزینه ساخت منزل رو گرفتند و در کانکس ماندند. والا چطور مخارج شش  فرزند رو بعد از 14 سال دارند در میارن؟!»


 
 
امام جمعه ایلام و ماجرای پسرش!
امام جمعه ایلام در خصوص انتقادهای اخیر به سبک زندگی‌اش و البته رفتارهای پسرش گفته است: «گیر بچه نادان افتادم.» این در حالی است که طی هفته‌های اخیر انتقادهای زیادی از ایشان در خصوص ماشین پرادو سوار شدن و حضور در مهمانی مجلل شده بود. کاربری در این باره نوشت: «کاش لااقل خودتون جلوی پسرتان را بگیرید.» و کاربر دیگری نوشت: «جالب است که امام جمعه ایلام همه چیز را گردن پسرشان انداختند. اصل ناراحتی مردم از شما آن صحبت‌های زننده‌تان در نماز جمعه بود.» فیلم این مصاحبه را با قابلیت QR در این جا تماشا کنید.
 
 
وعده سفر فوتبالی رئیس پلیس پایتخت به رانندگان
سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در سخنانی اعلام کرد که تعدادی از رانندگان قانونمند را به جام جهانی روسیه خواهند فرستاد. صحبت‌هایی که با واکنش کاربران فوتبالی فضای مجازی همراه شد. کاربری در این باره نوشت: «از همین فردا کمربندها رو ببندید و چراغ قرمزها را توقف کنید که برین روسیه.» و کاربر دیگری یادآور شد: «چقدر خوبه گاهی به جای سیاست‌های تنبیهی از این سیاست‌های تشویقی استفاده بشه.» کاربری هم نوشت: «جام جهانی با طعم راهنمایی و رانندگی. واقعا کار قشنگیه. دمتون گرم.»
 
اقدام تحسین‌برانگیز شرکت برق
در یکی از مناطق شرکت برق با نصب بنری اعلام شده که ارباب رجوع‌هایی که سالمند، جانباز یا معلول هستند و به نوعی نمی‌توانند از پله‌ها به طبقات بالا بروند، می‌توانند با هماهنگی نگهبانی با مسئول مربوطه تماس بگیرند و مسئولان موظفند برای انجام کار آن‌ها پایین بیایند. کاربری با تحسین این دستورالعمل در فضای مجازی نوشت: «این یعنی تکریم ارباب رجوع. کاش همه ادارات ما چنین احترامی برای ارباب رجوع قائل باشند.» و کاربری هم نوشت: «قبول دارم این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع هست ولی به نظرم دیگه یکم شورشو در آوردنه. طرف کارمنده باید دم به دقیقه پاشه شصت تا پله رو بیاد پایین. این تصمیم غیرعملی است.»
 
توهین ترامپی سفیر اسرائیل به کورش!
سفیر اسرائیل در سخنانی ترامپ را با کورش کبیر مقایسه کرد! او با اشاره به تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: «برای دانستن اهمیت تصمیم دونالد ترامپ، باید بدانید که ملت یهود اعلامیه کوروش کبیر در ۲۵۰۰ سال پیش را به یاد دارند که به یهودیان اجازه داد بازگردند و معبد دوم را بسازند.» کاربری نوشت: «واقعا وقیح و شرم‌آوره که کورش بزرگ رو با ترامپ احمق مقایسه کنند. به نظرم این توهین اسرائیلی به خاطر ضعف در برابر تاریخ و فرهنگ غنی ایرانی است.» و کاربری هم متذکر شد: «بهره‌برداری و سوءاستفاده تاریخی کار همیشگی اسرائیلی‌ها بوده است.»