اصلاح‌طلبان در شبکه موجود نمی‌باشند!

محمدرضا ستوده‪-‬ خواسته‌هایی که اصلاح‌طلبان سال‌ها برای به زبان آوردنش لکنت داشتند این روزها از طرف احمدی‌نژاد با قدرت و صراحت بیان می‌شود؛ خواسته‌هایی مثل برگزاری انتخابات آزاد و بدون مهندسی و قوه قضاییه.
چرا اصلاح‌طلبان بابت مطرح شدن این گزاره‌ها توسط احمدی‌نژاد به او حمله می‌کنند و خواستار برخورد با او می‌شوند؟
اگر ملاک پیشینه او باشد، پیشینه‌ اصلاح‌طلبان هم در دهه ۶۰ درخشان‌تر از احمدی‌نژاد نیست. اصلاح‌طلبان امروز، تندروهای دیروز بودند اما به خاطر همین برخوردی که امروز با احمدی‌نژاد و در دهه 60 با آنها شده تبدیل به اصلاح‌طلب شده‌اند.
چرا احمدی‌نژاد بابت حرف‌هایی که مطرح کرده منکوب می‌شود؟


دیروز می‌خواستم در مورد رویکرد حذفی اصلاح‌طلبان نسبت به احمدی‌نژاد با تعدادی از اصلاح‌طلبان برجسته صحبت کنم.
اما هیچ‌کدام تلفن‌شان را جواب ندادند. با جواد اطاعت، عطریانفر، محسن آرمین، ابراهیم اصغرزاده، محسن میردامادی، فیض‌الله عرب سرخی، رهامی، رمضان زاده و محمد کیانوش راد تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبود. خدا را شکر که این روزها اصلاح‌طلبان مسوولیت دولتی ندارند و خانه نشین بیکار هستند، اگر سرشان شلوغ شود معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد. عمری است اصلاح‌طلبان فریاد می‌زنند که حکومت و نهادهای زیر مجموعه آن باید به نهادهای نظارتی و رسانه‌ها پاسخگو باشند ولی وضع پاسخگویی خودشان این است!
خودشان می‌خواهند انتخابات بدون رد صلاحیت برگزار شود ولی وقتی احمدی‌نژاد هم این حرف را می‌زند به او حمله می‌کنند.
خلاصه ما هم این آخر عمری گیر این اصلاح‌طلبان متناقض افتاده‌ایم. گاهی آدم با خودش فکر می‌کند اگر در خط فکری اصولگرایان باشد در زندگی آرامش بیشتری دارد!