تیر غیب!

هومن جعفری‪-‬ حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان به بیت‌المال اظهار داشت: «اینکه یک مسوول در نظام اسلامی بخواهد به‌گونه‌ای رفتار و زندگی کند که به عنوان مثال بعد از 35 سال خدمت یکی از تریلیاردرهای کشور باشد بیانگر این است که یا در حین کار تقلب کرده و یا به تجارت روی آورده است؛‌ که اولی جرم و دومی ناصواب محسوب‌ می‌شود!»
جدا اینکه در کشور مسوولی داشته باشیم که تریلیاردر باشد نهایت نامردی و بی‌معرفتی است‌. از مسوولانی که تریلیاردر هستند تقاضا داریم میلیاردر شوند که حد استاندارد ثروت به حساب می‌آید‌. یک ماه وقت می‌دهیم پول‌ها را بدهید فک و فامیل بروند آنتالیا و کانادا و جزایر قناری به باد بدهند که سطح ثروت شما از تریلیارد تا میلیارد کاهش پیدا کند وگرنه یک دفعه دیدید به نماینده رباط‌کریم می‌گوییم یک نطق دیگر علیه شما بکند آبرویتان برود!
تبصره : توصیه می‌کنیم نمایندگان مجلس یک مبلغی را مشخص کنند که هیچ مسوولی بیش از آن نتواند از سفره انقلاب برداشت کند‌. مثلا هر نفر یک برج صد هزار هکتار زمین‌، بیست تا ماشین و سه تا هواپیمای شخصی! دیگر بیشتر از این اگر داشته باشند نامردی است و امیدواریم به تیر غیب دچار شوند!