افتتاح میدان مین در ایلام!

محمدرضا ستوده - امام جمعه ایلام، منتقدان زندگی اشرافی‌اش را تهدید کرد. حجت‌الاسلام لطفی در واکنش به عکس‌العمل مردم و رسانه‌ها به خودروی «تویوتا پرادو»ی خود گفت: توصیه می‌کنم به این جایگاه که مین‌گذاری است نزدیک نشوید و چنانچه نزدیک شوید با مین به هلاکت خواهید رسید!
گویا دشمن تا داخل منزل ایشان نفوذ کرده زیرا عکس کارت خودروی ایشان توسط فرزندشان در فضای مجازی منتشر شد!
حال سوال اینجاست که اگر اطراف ایشان مین‌گذاری شده، چرا وقتی می‌خواستند این خودروی پرادو را برای ایشان ببرند و خودرو را تحویل ایشان بدهند، پرادو روی مین نرفته و منفجر نشده است؟
آیا مین‌های ایشان در مقابل مصادیق اشرافیت و چیزهایی مثل پرادو عمل نمی‌کند ولی اگر مردم بخواهند به ایشان نزدیک شوند مین‌ها عمل می‌کنند؟


بهتر است یک نفر هر چه سریع‌تر یک لیوان آب قند درست کند و به ایشان بدهد، ایشان را آرام کند و بعد برایشان توضیح دهد که نگران نباشند. کسی قرار نیست به جایگاه ایشان نزدیک شود و احیانا این جایگاه را از ایشان بگیرد. روانشناسان معتقدند معمولا وقتی پست یا مقام یک مسوول ایرانی تحت‌الشعاع و احتمال از دست دادن آن قوت می‌گیرد، مسوولان مذکور چنین عکس‌العمل‌هایی را از خود نشان می‌دهند.
فقط الان مشخص نیست کسانی که در غرب و جنوب غربی ایران بر اثر رفتن روی مین کشته یا مجروح می‌شوند بر اثر مین‌هایی است که صدام کاشته یا مین‌های کاشته شده مسوولان خودمان!
لذا از ملت شریف ایلام خواهشمندیم اگر با امام جمعه شهرشان کار ضروری ندارند به ایشان مراجعه نکنند و در صورت وجود امر واجب، شب قبل از مراجعه یک تیم شناسایی را به اطراف دفتر ایشان اعزام و مختصات محل را دقیقا بررسی کنند. سپس یک تخریبچی ماهر را بفرستند تا مین‌های اطراف ایشان را خنثی و معبری باز کند.