انصارالله یمن پهپاد جاسوسی عربستان را در صعده سرنگون کرد

جنبش انصار الله یمن از سرنگونی یک پهپاد شناسایی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در منطقه البقع در استان صعده در مرز مشترک دو کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری المسیره، یک مقام نظامی یمن اعلام کرد که یگان دفاع هوایی ارتش یمن موفق شد یک پهپاد شناسایی سعودی را در منطقه البقع در استان صعده هدف قرار دهد.
یگان دفاع هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیش از این در تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) نیز از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی عربستان در منطقه حریب القرامیش در استان مارب خبر داده بود.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.


این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
از سوی دیگر در تازه‌ترین حمله جنگنده‌های سعودی به استان صعده در شمال یمن، 18 غیرنظامی از جمله شماری زن و کودک جان باختند.
به گزارش رسیده، جنگنده‌های سعودی روز شنبه به منطقه «العقیق» شهرستان «کتاف» حمله کردند که بر اثر آن 18 نفر از جمله شماری زن و کودک کشته شدند، در بین قربانیان شماری امدادگر نیز دیده می‌شود.
روز شنبه همچنین یک غیر نظامی در حمله جنگنده‌های متجاوز به جاده‌ای در منطقه «آل علی» شهرستان مرزی «رازح» کشته شد.
یک شهروند یمنی نیز در حمله هوایی سعودی به یک دستگاه تانکر حمل آب روی پل «وادی مور» در استان حجه جان باخت.
سایر اخبار این روزنامه
امضا قرارداد سوآپ ارزی ایران با سه کشور برای سهولت صادرات 66 مسافر و خدمه هواپیمای تهران ـ یاسوج جان باختند فراخوان اعتصاب در مدارس آمریکا برای اعتراض به حمل سلاح آیا گوش شنوائی وجود دارد؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم با تصویب مجلس در قالب لایحه بودجه سال 97 750 میلیارد ریال به آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص یافت پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی، آماده ارسال گاز به شبکه سراسری انصارالله یمن پهپاد جاسوسی عربستان را در صعده سرنگون کرد جان کری: اظهارات نتانیاهو درباره برجام اساسا درست نیست بررسی آخرین تحولات یمن با حضور دکترعراقچی و معاونین وزیران خارجه اروپایی فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا تاکید کرد ضرورت توسعه نظم و آرامش در فضای ستادی و مراکز انتظامی استان‌ها رئیس سازمان میراث خبرداد: نظارت بر عرضه خدمات گردشگری در نوروز افزایش می‌یابد 50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم