پیام تظاهرات سراسری مردم بحرین درهفتمین سالگرد انقلاب: مبارزه ملت بحرین علیه رژیم آل خلیفه متوقف نخواهد شد

جریان اسلامی ملت بحرین در هفتمین سالگرد انقلاب اعلام کرد که انقلاب ملت متوقف نخواهد شد و ملت با حاکمان پیمان شکنی مثل رژیم آل خلیفه آشتی نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، در بیانیه‌ای که به همین مناسبت صادر شده آمده است: ادامه مسیر جهاد و عزت تنها راه حل صحیح برقراری حکومت صالح است که همه ملت در آن از صلح، کرامت، عزت و پیشرفت برخوردار باشند.
مبارزان بحرینی به مناسبت هفتمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه ملت بحرین افزودند: با حاکمان غیر قابل اعتماد که بارها آزموده شدند و پیمان شکنی کردند آشتی نداریم.
دراین بیانیه آمده است رژیم آل خلیفه به مزدوران خود دستور می‌دهد به ملت شلیک کنند که به این ترتیب صدها نفر از ملت کشته شده اند، به خانه‌ها یورش می‌برند، دانشمندان، زنان، کودکان و وانان را شکنجه می‌کنند و هزاران نفر را به زندان انداخته‌اند و صدها نفر را به اعدام، حبس ابد و لغو تابعیت محکوم کرده‌اند.


در همین حال شامگاه و صبح دیروز مردم بحرین با برپایی تظاهرات در نقاط مختلف این کشور سالگرد انقلاب 14 فوریه را گرامی داشتند. به گزارش خبرگزاری فارس، دیروز همزمان با هفتمین سالروز انقلاب بحرین، مردم از ساعات اولیه صبح به خیابان‌ها آمده و با سر دادن شعارهایی بر ادامه مسیر انقلاب تاکید کردند.
مراکز تجاری و خیابان‌های عمومی نیز در راستای اجرای نافرمانی مدنی بنا به دعوت گروه‌های انقلابی، بسته شد.
منابع بحرینی نیز از وقوع درگیری بین تظاهر‌کنندگان و نیروهای امنیتی خبر ‌دادند اخبار رسیده از بحرین حاکی از آن است که این نیروها به سمت تظاهر‌کنندگان گاز اشک‌آور شلیک ‌کردند در حالیکه تعدادی از نیروهای پیاده‌نظام نیز با پشتیبانی خودروهای زرهی و نظامی در خیابان‌ها استقرار یافته‌‌اند.
طبق گزارش وبگاه «البحرین الیوم»، جوانان انقلابی در میادین شهرها تجمع کرده و شعارهای انقلابی و اعتراض‌آمیز علیه سیاست‌های رژیم بحرین سر می‌دهند.
معترضان همچنین لاستیک‌های خودروها را آتش زده و خیابان‌ها را بستند و علاوه بر آن نام حمد بن عیسی پادشاه بحرین را در کف خیابان نوشته و آن را لگدمال کردند.
بنابر این گزارش، تظاهرات‌های مردمی و نافرمانی مدنی تا امروز ادامه خواهد داشت.
یکی از معارضان بحرینی در این باره گفت که مشارکت گسترده مردمی در سالروز انقلاب پیامی روشن به رژیم آل خلیفه است مبنی بر اینکه «ملت به گزینه انقلاب و براندازی رژیم پایبند است.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور معاون رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی انجام شد رونمایی از 8 نوع واکسن دامی و انسانی تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز پیام تظاهرات سراسری مردم بحرین درهفتمین سالگرد انقلاب: مبارزه ملت بحرین علیه رژیم آل خلیفه متوقف نخواهد شد تحلیل سیاسی هفته هوای پاک دیروز تهران ظریف در دیدار نخست‌وزیر عراق: ایران از هیچ گونه همکاری و مشارکت برای بازسازی عراق دریغ نخواهد کرد تعیین تکلیف سپرده گذاران خرد موسسات غیرمجاز تا پایان بهمن‌ماه جذب 9.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در صنعت 12 میلیارد دلار خطوط اعتباری از زمان اجرای برجام عملیاتی شده است با راه‌اندازی واحد تقطیر فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس؛ 12 میلیون لیتر بنزین یورو 5 به چرخه توزیع سوخت کشور افزوده می‌شود نمایشگاه بهاره از امروز در مصلای تهران برپا می‌شود پیام تسلیت روحانی به پوتین در پی سقوط هواپیمای مسافربری روسیه کارشناس روس: ترامپ در مورد برجام سیاست اشتباه در پیش گرفته است معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: جهت گیری دولت توسعه بازار دارایی‌های فکری است یک مسئول نهاد ریاست جمهوری: سامانه ثبت اسناد دفاع مقدس در دولت راه اندازی شد دستور رئیس‌جمهور برای تهیه گزارشی جامع درباره اتفاقات اخیر همکاری امدادخودرو کانون جهان‌گردی در اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز