طرح سؤال از روحانی هفته آینده در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق‌ آیین‌نامه داخلی مجلس روز گذشته نامه کمیسیون اقتصادی برای سوال از رئیس‌جمهور ارسال شد.
محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با مهر، اظهار داشت: در پی درخواست نمایندگان از هیات‌رئیسه مجلس درباره سوال از رئیس‌جمهور درباره ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز، این سوال روز دوشنبه به کمیسیون اقتصادی رسید و ما بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس موضوع را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: دیروز (دوشنبه) نامه در حضور نماینده رئیس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی تدوین شد و ظرف یک هفته نماینده رئیس‌جمهور با نماینده سوال‌کنندگان در کمیسیون اقتصادی حضور پیدا خواهند کرد و گزارش این موضوع به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه نخستین‌بار است سوال از رئیس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی مطرح می‌شود، اظهار داشت: به دلیل اصرار نمایندگان و همچنین شرایطی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد، این سوال در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است.


پورابراهیمی ادامه داد: طبق‌ آیین‌نامه داخلی مجلس، روز گذشته نامه کمیسیون اقتصادی برای رئیس‌جمهور ارسال شد. امروز هم با آقای امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور هماهنگ کردیم و وی اعلام کرد حتی زودتر از این می‌توانیم جلسه را برگزار کنیم.