مناقشات فدراسیون و جادوگر بالا گرفت؛

بالاخره مهدی تاج خود را وارد کری‌خوانی‌های علی کریمی کرد تا با ارتشی از آنچه روی میز قدرت خود در فدراسیون دارد، پاسخ علی کریمی را بدهد؛ پاسخی که به‌طور قطع خشم جادوگر سابق فوتبال آسیا را در پی خواهد داشت‌.
شرایط اصلا جذاب و جالبی به نظر نمی‌رسد چراکه در این درگیری‌ها معمولا چهره و شخصیت افراد خدشه‌دار می‌شود تا اینکه بخشی از مشکلات حل شود! این همان چیزی است که هرگز فوتبال ایران نتوانست در خود حل کند تا فقط اتهام‌ها برنده‌ترین تیغ دعواها باشد‌.
علی کریمی با منع حضور از کنفرانس‌های خبری روبه‌رو شد؛ مساله‌ای که سعید فتاحی آن را دیروز اعلام کرد، اما با حذف افرادی همانند کریمی که برای برخی افراد احساس خطر را به وجود می‌آورند آیا مشکلات فدراسیون و سازمان لیگ حل شده است؟ راهکار تاج در این باره چه بوده است؟ او نیز همانند دیگر مدیران دستش را بر روی اهرم فشاری که در اختیار دارد گذاشته است و سعی بر حذف طرف مقابل خود با استفاده از قدرت دارد، علی کریمی چه مسیری را در پیش گرفته است؟ او هم همان بگم بگم‌های همیشگی را به راه انداخته است و هرگز افشا نمی‌کند! کدام راهکار را می‌توان تایید کرد؟ جز اینکه فوتبال را بازیچه دست خود کرده‌ایم؟
این در حالی است که رییس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال دیروز گفت: با توجه به اینکه کریمی مربی است اجازه حضور در نشست‌های خبری را ندارد‌.
سعید فتاحی در واکنش به اظهارنظر منتشر شده از قولش مبنی بر اینکه «حضور علی کریمی در نشست‌های خبری ممنوع نیست»، اظهار کرد: چنین حرفی را نزدم و باز تاکید می‌کنم که علی کریمی با توجه به اینکه مدرک A مربیگری ندارد و به عنوان مربی تیم سپیدرود محسوب می‌شود این اجازه را ندارد در نشست‌های خبری بعد و قبل از بازی شرکت کند‌. نه تنها کریمی بلکه هیچ مربی دیگری اجازه حضور در نشست‌های خبری را ندارد و فقط باید سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری شرکت کنند‌. وی در واکنش به این سوال که چرا این قانون بعد از مصاحبه‌های اخیر علی کریمی به یکباره لحاظ شد، تاکید کرد: این قانون از قبل هم بوده اما ما تا قبل از این با تیم‌ها همکاری می‌کردیم‌. وقتی سرمربی تیم در تماس با سازمان لیگ اعلام می‌کند بیمار است یا صدایش گرفته از این‌رو نمی‌تواند خودش به نشست بیاید و دستیارش را می‌فرستد ما نمی‌توانستیم همکاری نکنیم‌. از این پس این‌طور نخواهد بود و فقط سرمربیان لیگ‌برتری در نشست‌های خبری شرکت خواهند کرد‌. رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: ما به دنبال اجرای قانون هستیم و نه علی کریمی بلکه هیچ‌کس دیگر برای ما از قانون بالاتر نیستند‌. مطمئن باشید از این پس فقط سرمربیان اجازه حضور در نشست‌های خبری را خواهند داشت‌.